صفوی: آینده متعلق به کشورهای اسلامی و صلح طلب است

به گزارش ایسنا، سرلشکر یحیی رحیم صفوی صبح امروز (یکشنبه) طی سخنانی در همایش بین المللی آینده جهان اسلام با اشاره به اهداف این همایش اظهار کرد: اهداف این همایش بین‌المللی عبارت است از شناخت کلان روندها، تغییر و تحولات در ۵۷ کشور اسلام، تاثیر کلان روندها بر ضرورت کشورها در ساخت خود بر اساس محور روندها و رویدادها.

وی افزود: از دیگر اهداف این همایش می توان به نیاز و ضرورت کشورهای اسلامی در ساخت آینده خود، ارائه ابر تصویر یک پارچه بر اساس سه مفهوم اساسی روند خواه، رویداد خواه و اقدامات راهبردی برای عبور از شرایط کنونی ملت های اسلامی اشاره کرد.

رئیس همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ ادامه داد: از دیگر اهداف این همایش جلوگیری و مقابله همه جانبه با نظام سلطه و موسسات تحقیقاتی است که قصد دارند آینده را به ملت و کشورهای اسلامی تحمیل کنند.

صفوی تصریح کرد: قطعا با بهره مندی از مقالات پژوهشگران ایرانی و اسلامی و آزادی خواه، عزم و اراده رهبران این کشورها و مجاهدات زنان و مردان مسلمان، در آینده ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام بر مبنای تمدن، فرهنگ و اقتصاد خواهیم بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان با اشاره به خواست شیاطین آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشورهای اسلامی، ملت های صلح طلب و آزادی خواه شود که این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

انتهای پیام

دیدار امیرعبداللهیان با شخصیت‌ها و رهبران گروه‌های فلسطینی در بیروت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا