رسیدگی به حوادث طبیعی و غیرطبیعی بر عهده سازمان پدافند غیرعامل است


رسیدگی به حوادث طبیعی و غیرطبیعی بر عهده سازمان پدافند غیرعامل است

مدیرعامل سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت استفاده از امکانات داخل استان‌ها برای انجام ماموریت‌های پدافند غیرعامل تاکید کرد.

‌به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار غلامرضا جلالی در جلسه پدافند غیرعامل شهری تبریز گفت: طبق قانون، حوادث طبیعی در سطح کلان بر عهده سازمان مدیریت بحران و حوادث غیرطبیعی بر عهده سازمان پدافند غیرعامل است.

وی اعلام کرد: حوزه مشترک سازمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برخی زیرساخت‌های شهری است که در هر دو حوزه طبیعی و غیرطبیعی حائر اهمیت و تأثیرگذار است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به سخنان شهردار و اعضای شورای شهر تبریز درباره تهدیدهای موجود در سطح شهر گفت: بسیاری از مشکلات شما در داخل استان قابل حل است.

وی با اشاره به تفاهم مناسب مسئولان دستگاه‌های مختلف در سطح آذربایجان شرقی و تبریز، تاکید کرد: برای حل بسیاری از مشکلات تان در حوزه پدافند غیرعامل باید گام اول را با امکانات موجود در استان خودتان بردارید.

جلالی افزود: باید با ایجاد تفاهم نامه میان دستگاه‌های مختلف نظامی و انتظامی، نیروهای انسانی و ماشین آلات و تجهیزات آنان نیز در حوادث غیرطبیعی و حتی طبیعی به کار برده شود.

وی یادآور شد: همه این موضوعات نیازمند تدوین طرح‌ها و اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و نیز تمرین‌های متعدد است تا به نتایج مطلوب دست یابیم و در کنار آن، سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز هرزمان احساس کند که در تبریز و آذربایجان شرقی بیش‌تر از امکانات موجود نیاز وجود دارد، از هرگونه همیاری دریغ نخواهد کرد.

طالبان صحبت علمای خود را هم قبول ندارند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا