دستگیری قاچاقچی انسان

به گزارش ایسنا سرهنگ سیدامین موسوی پور در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده جاده امام رضا یک دستگاه خودروی پرایدی نقره‌ای رنگ مشکوک با پنج سرنشین را مشاهده کردند که راننده خودرو پس از مشاهده گشت انتظامی به سرعت از محل متواری شد. بنابراین ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهمان را متوقف کردند.

وی ادامه داد: دو تن از سرنشینان خودرو بلافاصله پس از توقف خودرو، از خودرو پیاده و به سمت کوه‌های اطراف متواری و از محل گریختند.

رئیس کلانتری مشیریه با بیان اینکه راننده خودرو و دو سرنشین دیگر خودرو که تبعه افغانستان بودند، دستگیر شدند، گفت: در بازرسی تکمیلی از خودروی متهم دو تبعه دیگر نیز از صندوق عقب خودرو کشف شدند.

وی با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده از رانند خودرو مشخص شد که شش تبعه افغانستان به طور غیر قانونی وارد کشور شده اند گفت: راننده در بازجویی‌ها اظهار کرد که این افراد را از نقطه صفر مرزی به عنوان مسافر، سوار خودرواش کرده و پس از گذشت سه شبانه روز و طی مسیر های خاکی، به تهران آورده و مبالغی نیز دریافت کرده است.

به گفته موسوی‌پور با دستگیری راننده خودرو و چهار تبعه افغانستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

درباره «فلامینگو» و تهدیدات علیه آن چه می‌دانید؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا