پرونده روزنامه «صدای اصلاحات» باید در دادگاه مطبوعات بررسی شود نه دادگاه روحانیت

به گزارش اعتماد نو، محمد زارع فومنی درباره احضارش به دادگاه ویژه روحانیت گفت: احضار من به عنوان مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات و پایگاه خبری سیاسی-اجتماعی این روزنامه به دلیل درج مطلبی با عنوان « فرزندم کجاست» صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مطالب عنوان شده در این گزارش را از روی بیش از ۲۲ سایت و روزنامه برداشته و منابع استفاده شده در این گزارش را هم ذکرشده است اما دادگاه ویژه روحانیت من و پایگاه خبری روزنامه را احضار و برای مطالبی که منبع دارد، مورد بازجویی قرار می‌دهد.

مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات ادامه داد: مطلبی در این گزارش بر اساس گفته یکی از نمایندگان مجلس عنوان شد مبنی بر این که « ۱۴۸ میلیارد دلار از اموال آقازاده‌ها در خارج از کشور بلوکه شده است» این ادعا نه تنها در روزنامه ما بلکه در تمامی رسانه‌ها و روزنامه‌ها هم عنوان شده اما دادگاه ویژه روحانیت ما را احضار کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه ساعت‌ها من و پایگاه خبری نویسنده مطلب را نگه داشتند و قرار صد میلیونی برای ما صادر کردند.

زارع فومنی تاکید کرد: تمامی مدارک را به دادگاه ارائه دادیم اما آن‌ها نپذیرفته‌اند و می‌گویند که شما اذهان عمومی را تشویش و نشر اکاذیب کرده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اصول قانون اساسی هنگامی که یک روزنامه‌نگار مطالبی را عنوان می‌کند دستگاه بررسی‌کننده دادگاه مطبوعات است که متاسفانه در این مورد یک دادگاه غیرتخصصی ( دادگاه ویژه روحانیت) ورود کرده است و در حال محاکمه هستیم .

وی خاطرنشان کرد: ما خواهان این هستیم که اگر جرمی هم حادث شده است، در دادگاه مطبوعات مورد بررسی قرار گیرد.

اقتصاد از مُسکن‌های مقطعی به تنگ آمده است
هم اکنون بخوانید

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا