خروج آمریکا از برجام ابزار مقابله با دولت نشود

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: خروج رییس جمهوری آمریکا از برجام نباید به ابزاری برای تسویه حساب و مقابله با دولت روحانی تبدیل شود.

به گزارش اعتماد نو، حجت الاسلام رسول منتجب نیا  در آیین گرامیداشت هفدهمین سالروز نمایندگان فقید استان گلستان در مصلی گرگان افزود: لازم است همه گرایش ها و سلایق مختلف سیاسی کشور در مقابل بد عهدی رییس جمهور آمریکا بایستند.
وی با تاکید بر لزوم انسجام و قاطعیت مردم و مسوولان کشورمان در مقابل تصمیم گیری دولت آمریکا اظهار داشت: گاها برخی رسانه ها از نقض عهد آمریکا به عنوان شکست دولت و القاء شبهه در جامعه استفاده می کنند که کار صحیحی نیست.
وی افزود: جناح های سیاسی کشور باید در برابر خطر مشترک خارجی برخورد صبورانه و تصمیم آگاهانه اتخاذ کنند و هر تهدیدی را به یک فرصت دوستی و اتحاد بیشتر داخلی تبدیل کنند.
منتجب نیا تاکید کرد: اگر اختلافاتی هم بین جریانات سیاسی کشور وجود دارد نباید رسانه ای شده و در مقابل دشمن به آن دامن زده شود.
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: امروز روسای سه قوه در کنار هم و تحت هدایت عالمانه رهبری با دقت کافی نسبت به این مسئله ورود پیدا کرده و تصمیم لازم را می گیرند.
منتجب نیا در بخشی دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد جان باختگان حادثه یاک ۴۰ افزود: نشر فرهنگ ایثار و شهادت بی تفاوتی، ناهنجاری و مفاسد را کاهش می دهد.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در گلستان، استاندار و تنی چند از دیگر مسوولان محلی و روحانیون اهل سنت و تشیع منطقه حضور داشتند.
در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۰ هفت نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی به همراه رحمان دادمان وزیر وقت راه و ترابری برای افتتاح فرودگاه گرگان عازم این خطه شمالی بودند که هواپیمای حامل آنها در ارتفاعات جنگلی روستای خرچنگ از توابع شهرستان ساری سقوط کرد.

ایرانی‌ها رتبه دوم خریداران خارجی ملک در ترکیه هستند
هم اکنون بخوانید

 

 

 

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا