اگر آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شوند سیلی محکمی خواهند خورد

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شوند سیلی محکمی خواهند خورد، تاکید کرد: اینها با ایران نمی‌جنگند اگر هم بجنگند نابود می‌شوند. ما به آمریکا و استکبار اعلام می‌کنیم ما قوی هستیم، حق با ماست، دین ما طیب است و ریشه در زمین دارد.

به گزارش اعتماد نو، حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران گفت: هم‌اینک در تقابل با آمریکا – که او هم در حال تشکیل احزاب است – قرار داریم. اسرائیل منکر آمریکاست و آمریکا، اروپا را با خود همراه کرده است. این صحنه‌ها بعضی‌ها را متزلزل می‌کند مبادا مردم شریف ایران متزلزل شوند.

هر کس در مقابل جبهه حق بایستد، نابود خواهد شد

وی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شوند سیلی محکمی خواهند خورد، اظهار داشت: اینها با ایران نمی‌جنگند اگر هم بجنگند نابود می‌شوند. ما به آمریکا و استکبار اعلام می‌کنیم ما قوی هستیم، حق با ماست، دین ما طیب است و ریشه در زمین دارد. این اسلام است که در مقابل کفر ایستاده است. ما ارتش و سپاه را داریم، حججی‌ها را داریم، حاج‌قاسم‌ها را داریم. اینها ایستاده‌اند و از کشور دفاع خواهند کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: بدانید هر کس در مقابل جبهه حق بایستد، نابود خواهد شد. برادران و خواهران بدانید حق با ماست. مطمئن باشید دشمن ما نابود خواهد شد. البته دشواری‌هایی ایجاد خواهند کرد اما امام ما می‌آید و دنیا پر از عدل و داد می‌شود.

شغل معلمان شغل انبیاست

موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز معلم تصریح کرد: شغل معلمان شغل انبیاست. شغل انبیا نجات انسان‌ها از جهل است. ارزش تعلیم و تعلم فوق‌العاده بالاست. تا پای جان باید برای آگاهی دادن به مردم پیش رفت و خوشبختانه آموزش و پرورش ما هر دو واژه را در کنار یکدیگر به طور عملی دارد.

حضور ۱۷۰ نماینده در دیدار نمایندگان مجلس دهم با روحانی
هم اکنون بخوانید

وی افزود: علم و دانش قدما به متاخرین برسد، موهبتی است. قرآن می‌گوید قسم به قلم. علمای بزرگ و دانشمندان در گذشته نوشته‌هایشان به ما رسیده است، نوشته‌های آیت‌الله مطهری هنوز هم در حال تدریس است. من سفارش می‌کنم کتاب‌های شهید مطهری را به دقت بخوانید که هم برای خردسالان و هم برای اساتید و برای همه افراد مفید است.

کارگران وظیفه تولید کشور را برعهده دارند

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهید مطهری عالم به زمان بودنش بود، خاطرنشان کرد: به یاد دارم در سال ۵۷ عازم نجف بودم. ایشان خواستند به خدمتشان برسم. به من هشدار دادند به امام بگویم یکی از خطرهای فعلی اسلام فرقانی‌هاست که در لباس دین به اسلام ضربه می‌زنند. به یاد دارم مجله زن روز در آن زمان حرف‌های بی‌ربطی را راجع به حقوق زن مطرح کرد. این عالم بزرگوار گفت ما هم حرف‌هایی داریم حرف‌های ما را هم منعکس کنید. چند بار که جواب دادند آنها رسوا شدند و قصه ما به سر رسید.

موحدی کرمانی با بیان اینکه اگر همه انسان‌ها جاهل باشند، بدبخت و جهنمی‌اند، ابراز داشت: معلمین قدر خود را بدانند. علم نور است و جهل ظلمت است. مقام معظم رهبری هم درخصوص روز معلم و هم در مورد روز کارگر، سخنان گرانبهایی را فرمودند. ایشان گفتند باید دست کارگران را بوسه زد. آفرین بر هنرمندان کارگری که سرمایه‌های کشور هستند. به مسئولان توصیه می‌کنم حواسشان به کارگران باشد. آنها وظیفه تولید کشور را برعهده دارند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خطاب به وزارت ارشاد بیان کرد: آیا همه کتاب‌ها را بررسی کرده‌اید؟ اگر قسمتی از کتاب‌ها گمراه‌کننده باشد، شما هم در گمراهی شخصی که با خواندن آن گمراه می‌شود، مقصر هستید. علما می‌گویند حفظ کتاب‌های گمراه‌کننده هم گناه است. امیدوارم کتاب‌ها، کتاب‌های خوبی باشند. اما اگر کتابی گمراه‌کننده باشد نمی‌توان آن را تجویز کرد.

ملت‌های مسلمان در برابر حکام سعودی قیام کنند
هم اکنون بخوانید

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا