اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

به گزارش اعتماد نو، مشروح گفت‌وگوهای محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش، ولی‌الله سیف رییس بانک مرکزی، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با پایگاه خبریان را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

تصمیم اخیر دولت درباره قیمت ارز آثار مثبتی داشته است

ولی‌الله سیف رییس بانک مرکزی گفت: تصمیم اخیر دولت در تعیین نرخ ارز آثار مثبتی بر اقتصاد کشور داشته است. وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ارزیابی تصمیم اخیر دولت برای تعیین نرخ ۴۲۰۰ تومان برای هر دلار، اظهار کرد: این تصمیم آثار مثبتی بر اقتصاد کشور داشته است. البته هنوز خیلی زود است درباره این طرح نظر قطعی بدهیم و آثار مثبت آن را تحلیل کنیم اما اطلاعاتی که به ما می‌رسد، نشان دهنده این است که این اقدام بر اقتصاد کشور تاثیر مثبتی گذاشته است.

هنوز برای فیلترینگ تلگرام تصمیمی گرفته نشده است

عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر قطعی شدن فیلترینگ تلگرام گفت که هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است. وی به بیان توضیحاتی از جلسه دیشب پیام‌رسان‌های داخلی دارای بیش از یک میلیون عضو پرداخت و گفت: این جلسه از سوی مرکز ملی فضای مجازی برگزار و من به عنوان سخنران در این جلسه حضور داشتم.

اجرای بخشی از طرح رتبه بندی معلمان از مهر ۹۷/عدم امکان کوتاه کردن سال تحصیلی جاری

محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در بودجه سال ۹۷ اعتباری برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان تخصیص نیافته است، گفت: با این وجود امیدواریم با مدیریت منابعی که انجام خواهیم داد، بخشی از این طرح را مهر ۹۷ اجرا کنیم. وی همچنین درباره تقارن زمان برگزاری تعدادی از امتحانات پایان سال تحصیلی مدارس با ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: دوستان ما در حوزه کارشناسی بررسی‌های زیادی درباره سازماندهی برگزاری امتحانات پایان سال برای عدم تقارن با ماه مبارک رمضان انجام داده‌اند؛ اما متاسفانه تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشد.  با توجه به تعطیلات مکرری که در سال تحصیلی جاری داشتیم، نمی توانیم دیگر سال تحصیلی را کوتاه کنیم. بنابراین امتحان تعدادی از دروس در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

آزادی تمام زندانیان طالبان؛ خودکشی دولت افغانستان
هم اکنون بخوانید

برگزاری جلسه مشترک دولت و مجلس تا دو هفته آینده

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: کمتر از دو هفته آینده جلسه مشترک دولت با مجلس برگزار می شود. وی با تاکید بر اینکه ما از رابطه دولت و مجلس رضایت داریم، اظهار کرد: کمتر از دو هفته آینده جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا