انشالله هر کس به عنوان شهردار انتخاب می‌شود تا آخر باقی می‌ماند

شهردار سابق تهران در خصوص سرنوشت شهردار بعدی تهران گفت: انشالله هر کسی که به سمت شهردار تهران انتخاب می‌شود تا آخر باقی بماند.

به گزارش اعتماد نو، محمدعلی نجفی در آخرین روز فعالیت خود در جمع پایگاه خبریان در خصوص نحوه عملکرد شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملکرد شورای شهر تهران خوب و قابل دفاع بوده است.

وی در خصوص سرنوشت ۱۲ پرونده ارجاع شده توسط شهرداری تهران به دادستانی گفت: از نتیجه این پرونده‌ها خبر ندارم چرا که پرونده‌ها همه محرمانه بودند و ما نمی‌توانیم در مورد جزئیات آن اظهار نظر کنیم. اگر دادستانی در مورد آنها بررسی‌ها را انجام داده می‌تواند نسبت به جزئیات آن اظهارنظر کند که ظاهرا هنوز رسیدگی انجام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فردی به جز محسن هاشمی به عنوان شهردار انتخاب شود نمی‌تواند بیش از شش ماه دوام بیاورد گفت: نه انشالله هر کسی که به عنوان شهردار انتخاب می‌شود تا آخر باقی خواهد ماند. در خصوص انتخاب آقای هاشمی به عنوان شهردار تهران بنده نمی‌دانم این از مواردی است که شورا باید تصمیم بگیرد.

شهردار سابق تهران در پاسخ به این سوال که آیا پس از طی دوران درمان بیماری مسئولیتی را بر عهده خواهد گرفت یا خیر؟ با لحن شوخی گفت: گفتند چند تا از شهرهای اروپا شهردار کم دارند که ما برویم.

منبع: ایسنا

نظام ایران کشور‌های حاشیه خلیج فارس را به چشم دشمن نمی‌بیند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا