تصمیمی درباره فیلترینگ تلگرام در جلسه مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و اقتصادی اتخاذ نشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی تهدیدها و فرصت‌های تلگرام و پیام‌رسان‌های داخلی در جلسه مشترک دو کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی خبر داد و گفت که باتوجه به آن‌که مجلس مرجع تصمیم‌گیری درباره فیلترینگ تلگرام نیست، تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشد.

به گزارش اعتماد نو، سیدحسین نقوی حسینی  با اشاره به برگزاری جلسه مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و اقتصادی مجلس به‌منظور بررسی موضوع تلگرام و پیام‌رسان‌های داخلی، اظهار داشت: بنابر اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی قبلی، جلسه مشترکی با حضور اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و اقتصادی مجلس درباره تهدیدات اقتصادی تلگرام و عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای‌عالی فضای مجازی برگزار شد، مسائلی درمورد تقویت شبکه‌های پیام‌رسان داخلی مطرح شد و همچنین تاکید شد که خدمات دولت در سطح شبکه‌های پیام‌رسان داخلی ارائه شود.

نماینده اصولگرای پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در این جلسه تصمیمی درمورد فیلترینگ تلگرام اتخاذ نشد، تصریح کرد: مرجع فیلترینگ تلگرام مجلس و نمایندگان نیستند؛ بنابر این تنها به بررسی ابعاد موضوع، تهدیدات و فرصت‌ها پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین از تداوم جلسات مشترک این کمیسیون و کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع پیام‌رسان‌ها خبر داد و گفت: مسئولان اجرایی و نمایندگان بر حفظ و تقویت کسب و کار و اشتغال در فضای مجازی تاکید کردند.

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

لاریجانی: برخی برای منافع سیاسی‌شان نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 4 =

دکمه بازگشت به بالا