عدم توانایی در کنترل بحران‌ها در سیستم حمل و نقل کاملا مشخص است

نماینده مردم بندرعباس گفت: وزیر راه باید فردی تلاشگر باشد چرا که وزارت راه و شهرسازی یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است اما آقای آخوندی به جای اینکه جان خود را فدای مردم کند اما جان مردم را فدای سوء مدیریت‌ها کرده است.

به گزارش اعتماد نو، احمد مرادی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی اختصاص داشت، در موافقت با استیضاح آخوندی با بیان اینکه عاملی که باعث شد بنده به استیضاح وزیر راه رای بدهم سوگندی است که در مقابل دفاع از حقوق مردم یاد کرده‌ام، گفت: استیضاح حق قانونی نمایندگان مردم است و این حق قابل واگذاری و معامله نیست.

وی ادامه داد: به ذات احدیت خداوند سوگند خورده‌ایم که نماینده مردم باشیم و از حقوق مردم دفاع کنیم.

نماینده مردم بندرعباس با بیان اینکه متاسفانه برخی از وزرا به قول‌وقرارهای خود پس از برگزاری جلسات استیضاح عمل نمی‌کنند و یکی از آن وزیران آقای آخوندی است. آقای آخوندی شما چند جلسه با نمایندگان مجلس برگزار کردید؟ و چه میزان مشکلات مردم را حل کردید؟

وی ادامه داد: وزیر راه باید فردی تلاشگر باشد چرا که وزارت راه و شهرسازی یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است اما آقای آخوندی به جای اینکه جان خود را فدای مردم کند اما جان مردم را فدای سوء مدیریت‌ها کرده و چه کسی امروز می‌خواهد پاسخ بیش از ۱۵ هزار کشته جاده‌ای را بدهد.

مرادی با بیان اینکه در سوانح هوایی هم شاهد وقوع اتفاقات ناگوار برای مردم عزیر کشورمان هستیم گفت: چه کسانی پاسخگوی وقوع این سوانح هستند حتی در دریا هم که باید ایمن تر از سایر شقوق حمل و نقلی باشد باز هم شاهد وقوع سوانح بوده‌ایم و بخش ریل هم از این سوء مدیریت‌ها بی‌نصیب نبوده است.

سفیر جدید ایران استوارنامه خد را تقدیم رئیس جمهور زیمباوه کرد
هم اکنون بخوانید

وی ادامه داد: عدم توانایی در کنترل بحران‌ها در سیستم حمل و نقل کاملا مشخص است و تنها در استان هرمزگان بیش از شش هزار کامیون و تریلر در تردد هستند که جز گرفتن جان مردم و آلودگی هوا چیز دیگری را عاید مردم نمی‌کنند.

نماینده مردم بندرعباس گفت:‌ امروز نمایندگان مردم در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی باید تصمیم جدی بگیرند.

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =

دکمه بازگشت به بالا