ربیعی میراث‌دار یک وزارتخانه پر تنش در دولت‌های نهم و دهم بود

نماینده مردم پاکدشت و شریف‌آباد با اشاره به مشکلات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: باید واقعیت‌ها را دید. ربیعی میراث‌دار یک وزارتخانه پر تنش در دولت‌های نهم و دهم است.

به گزارش اعتماد نو، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت و شریف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده، ضمن تمجید از ویژگی‌های شخصیتی علی‌ ربیعی،‌ اعلام کرد که در جلسه استیضاح وزیر کار، بخاطر توان بالا و کاردانی او، از وی حمایت خواهد کرد و نوشت:

کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند بیش از ۴ دهه رفاقت و دوستی باعث نمی‌شود تا مشکلات را نگویم، ‌تذکر ندهم و پیگیر کارهای مردم نباشم. ولی باید انصاف داشت در مورد علی ربیعی. کارگر زاده‌ای جنوب شهری که از میان توده‌های مردم رشد کرده با تمام گرفتاری‌های خانوادگی. زمان و ساعت در پیش توان و همت او کم می‌آورند. برای کار کردن زمان نمی‌شناسد. افتادگی و سلوک، مردم‌داری و خدا ترسی از او انسانی با محبت و با صفا بوجود آورده است.

اعتقاد دارم نباید واقعیات را بخاطر یک سری مشکلات نادیده گرفت. اگر امروز این وزارتخانه درگیر مشکلات کارگری و برخی صندوق‌های بازنشستگی می‌باشد او میراث‌دار یک وزارتخانه سراسر پر تنش در دولت‌های نهم و دهم بود. به علی ربیعی رای می‌‌دهم نه به خاطر رفاقت، به خاطر صفای باطنی او. بخاطر توان بالا و کاردانی او.

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

بررسی عملکرد فراکسیون امید به بهانه امضای نامه تذکر به رئیس‌جمهور در حمایت از خاتمی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

دکمه بازگشت به بالا