منافع ملی ایجاب می‌کند رییس‌جمهور درباره رفع حصر و محدویت‌های خاتمی با رهبری صحبت کند

عضو فراکسیون امید گفت: منافع ملی نظام ایجاب می‌کند که رئیس جمهور در زمینه رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم زهرا رهنورد و رفع محدودیت‌های آقای خاتمی با مقام معظم رهبری صحبت و تقاضا داشته باشد.

به گزارش اعتماد نو، غلامرضا حیدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور اظهار داشت: تذکر من به آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور و ریاست شورای عالی امنیت ملی در خصوص رعایت حقوق زندانیان به خصوص زندانیان سیاسی است، اخیراً فوت آنها تحت  عنوان خودکشی قابل تأمل است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر دیگر من در مورد رفع حصر محصورین است، زیرا اخیراً سخنگوی قوه قضائیه موضوع را به تصمیم شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده در حالی که آقای روحانی رئیس این شورا است.

وی افزود: آقای رئیس جمهور با مردم صادق باشید، اعتماد عمومی مردم یکی از بزرگترین سرمایه‌های نظام است، چرا بی‌توجهی می‌شود.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه منافع ملی نظام ایجاب می‌کند که رئیس جمهور در زمینه رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم زهرا رهنورد و رفع محدودیت‌های آقای خاتمی با مقام معظم رهبری صحبت و تقاضا داشته باشد، گفت: این چه جریانی است که افشاگران عملکرد و ماهیت احمدی‌نژاد را به سالیان سال حصر کشیده و همچنان به ادامه حصر آنها پافشاری می‌کنند اما برای احمدی‌نژاد چنان حاشیه امنی ایجاد کردند که هر چه می‌خواهد می گوید و انجام می دهد، آیا این روش متناقض یکی از مصادیق بی‌عدالتی نیست.

وزارت بهداشت در شهر پردیس مرکز درمانی و بیمارستان احداث کند
هم اکنون بخوانید

حیدری ادامه داد: معرفی مافیای پشت صحنه موسسات مالی و گرفتن پول‌های به غارت رفته مردم چه شد؟ قرار بود دولت شما، دولت پاسخگو باشد. امیدواریم به سوگندی که به قانون اساسی خوردید و به قول‌هایی که به مردم دادید وفادار باشید. شما باید الگو باشدی نه اینکه موجب بی اعتمادی هر چه بیشتر مردم به نظام شوید.

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا