بهره‌مندی از ظرفیت مرزنشینان در ایجاد امنیت پایدار مرزی

به گزارش اعتماد نو، سردار قاسم رضایی در جشن فارغ التحصیلی فراگیران دوره های دوم و سوم مرکز آموزش مرزبانی ثامن الائمه (ع) در مشهد مقدس، با تبریک ورود این افراد  به مجموعه مرزبانی و نیروی انتظامی، اظهارکرد: شما مجاهدان فی سبیل الله هستید، در سوگندی که امروز یاد کردید مسیر انقلاب اسلامی و ارزشها جاری است.

وی با اشاره به قدرت ایران اسلامی در خاورمیانه، افزود: برخورداری از نیروی مکتبی و ولایی، علت درخشش امروز ایران اسلامی است؛ دشمن با مشاهده چنین نیروهایی و اراده خستگی ناپذیر آنها به خود می لرزد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی، جزء امن ترین کشورهای منطقه است به واسطه ولایت فقیه، روحیه انقلابی و استکبار ستیزی مردم است.

سردار رضایی، تحت زعامت ولایت فقیه بودن را بالاترین افتخار نیروهای مسلح عنوان و خاطرنشان کرد: خدمت در نیروهای مسلح که ارشدترین و بالاترین مقام آن، ولی فقیه و ولی امر مسلمین است، افتخاری بس بزرگ است

این مقام ارشد مرزبانی ناجا گفت: تمام اعتماد نو به نقل از برنامه ها بر اساس رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری تعیین می شود و در واقع نیروهای مسلح سرباز ولایت فقیه هستند.

وی بیان کرد: مرزبانان ما با روحیه انقلابی از مرزها حراست می کنند و این روحیه انقلابی همیشه در مرزبانان ما ماندگار خواهد بود؛ بالاترین سرمایه و توان دفاعی کشور، انسجام و پیوستگی مردم و نیروهای مسلح به ولایت فقیه است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مرزنشینان؛ مرزبانان ما هستند و وجود آنها، یک توان دفاعی برای برقراری امنیت پایدار در مرزها است؛ در حال حاضر ایران اسلامی ۸۰ میلیون نفر مرزبان دارد و  ما نمادی از آنها در مرزها هستیم.

شورای وحدت به عنوان نخ تسبیح جریان های انقلابی را به وصل می‌کند
هم اکنون بخوانید

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس، گفت: شما نیز همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس هستید و ما حسرت آن دوران را نمی خوریم زیرا راه آنها را ادامه می‌دهیم و از همان مرزها نگهداری و حراست می کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت دوره آموزشی، خطاب به فارغ التحصیلان مرکز آموزش مرزبانی ثامن الائمه (ع)، گفت: آموزش تمام شدنی نیست و آنچه در این مرکز آموختید، شروع آموزش است؛ با حضور در یگان های مرزی، باید به امر آموزش توجه کنید و به عنوان یک رزمنده مجاهد در مرزهای انقلاب اسلامی خدمت کنید.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم و حرم، گفت: این فرزندان عزیز شهدا که به عنوان مدعو در کنار ما هستند از امروز به عنوان یک مرزیار در کنار ما خواهند بود.

 

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا