شخصیت‌های سیاسی به زهرا رهنورد تسلیت گفتند

جمعی از شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار متن‌هایی خطاب به زهرا رهنورد و میرحسین موسوی، درگذشت احترام‌السادات نواب صفوی را تسلیت گفتند.

به گزارش اعتماد نو، در پی در گذشت مادر زهرا رهنورد، رئیس سابق دانشگاه الزهرا، جمعی از شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب با انتشار متن‌هایی، این ضایعه را به وی و همسر او میرحسین موسوی تسلیت گفتند.

محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و رییس فراکسیون امید در پیامی خطاب به زهرا رهنورد نوشت « مادر بزرگوارتان سرکار خانم احترام السادات نواب صفوی  هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) پس از عمری زندگی با عزت چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت. این ضایعه  موجب تاثر و تالم اینجانب شد. این مصیبت را به سرکار عالی ، خانواده‌های محترم نواب صفوی و موسوی  بخصوص به جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم . از درگاه احدیت برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای شما و جناب آقای موسوی طول عمر با عزت توأم باسلامتی و توفیق روزافزون طلب می‌کنم. امیدوارم روان پاک آن بانوی والامقام با حضرت فاطمه زهرا(س)محشور شود.»

در پیام تسلیت علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت خطاب به رهنورد آمده است:«درگذشت مادر گرامیتان، مرحومه احترام‌السادات نواب صفوى را که سال‌هاى آخر عمر خویش را با غم حصر دختر و داماد مومن و وفادار به آرمان‌هاى انقلاب و مردم سپرى کرد را به شما، آقاى مهندس میرحسین موسوى و سایر بازماندگان تسلیت مى‌گویم.هر فرزندى آرزو دارد در دوران کهنسالى والدین، در کنار آنها باشد تا به اندازه‌اى زحمتى را که آنها در دوران خردسالى و ناتوانى، براى او کشیدند، جبران نماید و دلخوشى هر مادرى نیز این است که در دوران کهنسالى دیده اش را با دیدار فرزندان روشن نگاه دارد.باشد که اجر تحمل آن را خداوند متعال مرحمت نماید.»

وزیر خارجه بحرین: ایران به خاطر اقداماتش در منطقه مسئول دانسته شود!
هم اکنون بخوانید

عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت خاتمی نیز در صفحه شخصی توئیتر خود نوشته است: « بانوی محصور فقدان مادرتان را تسلیت می گوییم ما را در غم خود شریک بدان».

آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز در صفحه توئیتر خود نوشته است «این اشک های شور از کجا می آید مادر ؟؟ من آب دریاها را گریه می کنم آقا! صبح امروز زهرا رهنورد داغدار مادر شد. زهرا رهنورد،امروز هم سوگوار فاطمه است و هم سوگوار مادر».

محمد علی ابطحی نیز در یادداشتی در صفحه تلگرامی خود نوشت: « نسل امروز یادش نیست. وقتی در دهه شصت مهندس موسوی می‌خواست نخست وزیر شود، بعضی‌ها او را با عنوان همسر خانم رهنورد معرفی می کردند. خانم رهنوردمفسر قرآن، هنرمند و دانشمند بزرگی است. کتابهایش نزد جوانان پرشور قبل انقلاب با اسم مستعار دست به دست می شد. ٨ سال است در کنارش شوهر ش در حصر به سر می برد. امروز در همان حصر خبر درگذشت مادرش را شنیده است.به خانم رهنورد، به مهندس موسوی، به سایر فرزندان وخانواده مرحومه احترام السادات نواب صفوی تسلیت عمیق می‌گویم. »

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا