واکنش رییس اورژانس کشور به محدودیت استفاده از تسهیلات قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان نظام سلامت

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانش کشور، در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

«إِنَّ اللّه مَعَ الصَّابِرِینَ

بسمه‌تعالی

همکاران ارجمند و برادران خدوم و همیشه سربلندم

در مدتی که به خانواده بزرگ اورژانس پیوستم همواره با افتخار از شما گفتم که همیشه و همه جا در تنگناها و بحران‌ها علیرغم تمام کاستی‌ها در عمل نشان دادید که  بیش از هرچیز دلسوز و خادم ملت بودید و هستید. لذا بر خود واجب می‌دانم تشکر خود را به نمایندگی از ملت و مسؤولان نظام ابتدا از خانواده شما عزیزان و سپس از شما شیرمردان داشته باشم.

برادران عزیزم؛

نمایندگان عزیز ملت و دولت نشان دادند که قدردان زحمات شما عزیزان هستند و هیچ کدام از فداکاری‌ها و زحمات جهادی شما از چشم آنها به دور نماند و بعد از سال‌ها انتظار جایگاه سازمانی شما عزیزان را تقدیم شما کردند و به حمدالله اساسنامه سازمان نیز به تصویب مراجع قانونی رسید.

چند روزی است که نامه صادر شده از سوی اداره کل حقوقی وزارت بهداشت باعث کدورت ذهن و رنج خاطرتان شده است. ضمن افتخار به تمام شما عزیزان که به لباس و شغل حاکمیتی خود انقدر متعصبانه نگاه می‌کنید جهت بالا بردن حفظ و جایگاه اجتماعی خود از شما عزیزانم انتظار دارم تحت تاثیر عواطف و جوسازی‌های مسموم اطراف نشوید و بدانید که با حول و قوه الهی و حمایت همیشگی مقام عالی وزارت، از شما پرچم‌داران و سخت‌کوشان خط اول سلامت وزارت بهداشت و درمان، قطعا حقی ضایع نخواهد شد.»

نشست اضطراری WHO با موضوع شیوع ویروس جدید در چین
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

دکمه بازگشت به بالا