اعلام جاده‌های برفی و بارانی کشور/توصیه «پلیس»به رانندگان

به گزارش اعتماد نو، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر در محور الیگودرز و الیگودرز-دامنه به خوانسار در لرستان، محور شازند-ازنا و توره- بروجرد در استان مرکزی و محور ملایر-اراک در استان همدان شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: همچنین در اغلب محورهای استان ایلام، لرستان، مرکزی و در محور کیاسر – سمنان – بهشهر، محور آمل – بابل در استان مازندران و محور همدان – ملایر، ملایر – نهاوند در استان همدان بارش باران گزارش شده است. در محورهای بروجرد – اراک، خرم‌آباد – الشتر در استان لرستان، محور کوهرنگ در چهارمحال بختیاری، گنبد – کلاله در گلستان و ارتفاعات استان اردبیل و محور فیرزکوه نیز مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای رانندگان گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه از نظر ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد به صورت روان در جاده‌های کشور انجام می‌شود، گفت: در عین حال برای امروز محدودیت ترافیکی هم نداریم. توصیه می‌کنیم مسافران و رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و زمستانی را در روزهای آتی دارند، ‌ حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ برای سفر به همراه داشته باشند. بنابراین رانندگان بویژه در روزهای شنبه  و یکشنبه حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

واژگونی پراید و مرگ راننده در دشتستان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا