سیاوشی بر ارتقای فرهنگ عمومی و گسترش ورزش همگانی تاکید کرد

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، طیبه سیاوشی در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «فرزندان امید میهن» با بیان اینکه ورزش و هنر در قرن حاضر دو زبان اصلی و قدرتمند جهانی هستند، گفت: این دو زبان پیام‌آور صلح برای مردم هستند و امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی گامی برای کودکان برداریم.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در کمیته ورزش و زنان برای ارتقا و بهبود  وضعیت ورزش همگانی در سطوح قانونی و بودجه‌ای افزود: در دولت امید تلاش شده است تا قوانین این حوزه به بهترین شکل به منصه ظهور برسند و شرایط سلامت و کیفیت زندگی شهروندان افزایش یابد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه موضوع گسترش ورزش همگانی در اعتماد نو به نقل از برنامه ششم توسعه هم مورد توجه قرار گرفته است اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا با گسترش ورزش همگانی، آرامش بیشتری را برای جامعه به ارمغان بیاوریم. بسیاری از کودکان و نوجوانان معلول نیز همکاری خوبی با کمیته پارالمپیک دارند و توانسته تند با کسی مدال افتخارآفرین باشند.

سیاوشی با بیان اینکه ورزش و هنر باعث افزایش قدرت کودکان و نوجوانان می‌شود تصریح کرد: همکاری میان سازمان بهزیستی و کمیته پارالمپیک پیش از این برقرار شده است و امیدواریم همکاری رسمی میان وزارت تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش نیز برای ارائه خدمات به کودکان و نوجوان تحت سرپرستی بهزیستی هرچه سریعتر برقرار شود.

 

سخنگوی وزارت‌خارجه حملات تروریستی در شهرهای لاهور و کابل را محکوم کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا