احمد توکلی: اعتدال را در موافقت و مخالفت رعایت نمی‌کنیم/ نسبت به مخالفان خود بی‌رحم هستیم

اعتماد نو: یک نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه ما اعتدال را در موافقت و مخالفت رعایت نمی‌کنیم، تاکید کرد: به طور کلی ما نسبت به مخالفان خود بی‌رحم هستیم. وقتی بر سرکار می‌‌آییم، می‌خواهیم مخالفان خود را حذف کنیم.

احمد توکلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، در پاسخ به این سوالی درباره ریشه ناآرامی‌های اخیر، گفت: نمی‌توان ریشه‌های این اعتراضات را از یکدیگر تفکیک کرد زیرا مسائل انسانی علت واحدی ندارند.

وی ادامه داد: به نظر من اعتراض مالباختگان موسسات متخلف آنقدر که تحت تاثیر مسئولانی بود که به حرف‌هایشان گوش نمی‌کردند، تحت تاثیر از دست دادن پولشان نبود.

این نماینده ادوار مجلس در پاسخ به این سوال که چقدر حرف‌ها و نقدهای مخالفان دولت در این باره موثر بوده است، اظهار داشت: متاسفانه موافقت و مخالفت کردن‌ما در کشور مقداری شور است یعنی اعتدال را رعایت نمی‌کنیم.

توکلی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه گفت‌وگوی ملی می‌تواند خلاهای موجود را پر کند، تصریح کرد: ما نسبت به مخالفان خود بی‌رحم هستیم. وقتی بر سرکار می‌‌آییم، می‌خواهیم مخالفان خود را حذف کنیم.

وی افزود:  حذف یکدیگر را خیلی بد و بیرحمانه انجام می‌دهیم مثلا وقتی فردی به ماموریت رفته در همان زمان وی را عزل و برای او جانشین انتخاب می‌کنیم.

وزیر امور خارجه ایران با بشار اسد دیدار و گفت‌وگو کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا