مطالب برخی در لباس روحانیت به شیعه لطمه می‌زند

به گزارش اعتماد نو، حسن روحانی در سخنرانی خود در اجلاس حقوق شهروندی، صحبت های جنجالیایراد کرد که موجب شد بار دیگر شعارها و صحبت های ایام انتخابات تکرار شود. میرتاجالدینی نماینده سابق مجلس که زمانی حامی تمام قد سیاست های احمدی نژاد بود دردرباره صحبت های رئیس جمهور و حواشی آن گفت: آقای روحانی هر از گاهی وارد حاشیه می شوندو آنها را برجسته می کنند. سخنرانی اخیر ایشان هم در خصوص حقوق شهروندی هم از اینبیشتر حاشیه رفتن ها بود. گاهی ایشان کلیاتی را مطرح می کنند که، کسی با این کلیاتمخالف نیست؛ ولی وقتی بر مصادیق دقت می کنیم، میبینیم وجود خارجی ندارد. کسی دراین مملکت با حقوق شهروندی مخالف نیست؛ بیش از هر شخص دیگری خود رئیس جمهور بهعنوان مجری قانون اساسی باید پیگیر و مجری حقوق مردم و شهروندان باشند. کسی با اینموارد مخالف نیست.
این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه تا چه حد صحبت های رئیس جمهورتحت فشار جناح اصلاح طلب، مطرح شده است، گفت: این هم تحلیلی است که برخی از تحلیلگرانسیاسی مطرح می کنند و جای تامل و اندیشیدن دارد. زمانی افراد وارد حاشیه می شوندکه برای پاسخ به مطالبات اصلی، بخواهیم زمان بگیریم و جامعه را درگیر این حاشیه هامی کنیم. این امر را در عملکرد دولت شاهد هستیم. بر همین اساس هم هست که برخی پویشندامت و پشیمانی -حداقل در میان گروهی از طرفداران دولت- توسط برخی از سلبریتی هاو برخی از چهره های سیاسی تشکیل شده است. الآن هم مطرح کردن مجدد شعارهای تند وحاشیه ای که موجب جذب آنها به سمت دولت و حمایت از آقای روحانی شده بود، ممکن استبرخی از این افراد را راضی کند.
برخی در لباس روحانیت به شیعه ضربه می زند
انتخاب نوشت: حجت‌الاسلام‌ سید علی قاضی عسکر در جلسه توجیهی مبلغه هایتبلیغی که در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: امروزه وضعیتجهان اسلام طوری بوده که باید فعالیت‌های زیادی در عرصه تبلیغ انجام شود، که اگربه نحو احسن کار نکنیم مشکلات بی‌شماری را در آینده خواهیم داشت.
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تأکید بر آفات گروه ملقب بهشیعه انگلیسی عنوان کرد: در شبکه‌های ماهواره‌ای که این گروه در اختیاردارند،افرادی بالباس روحانیت مطالبی را بیان می‌کنند که انحراف آشکار به شمار می‌رود، به‌طوری‌کهبسیاری از مطالب خرافی را مطرح می‌کنند و لطمه بزرگی به مذهب شیعه وارد می‌کنند کهسبب شده دیدگاه مردم نسبت به تشیع خدشه‌دار شود.
قاضی عسکر گفت: برای انجام امور تبلیغی نیازمند مهارت‌هایی هستیم کهگاهی مشاهده‌ شده که افرادی کار تبلیغی می‌کنند که قبلاً هیچ سابقه تبلیغی نداشته‌اند،همچنین دیده‌شده یک عده در ابتدای کار خود موفق بوده‌اند ولی بعد از گذشت مقطعی بهانحراف کشیده شده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه نباید مسائلی را مطرح کرد که با موازین عقلیسازگار نیست، گفت: چرا مسائلی گفته می‌شود که روی آن‌ها حساسیت وجود دارد، مسائلیمانند معدن تشیع در منابع طبیعی آسیب بسیار زیادی به دین و تشیع وارد می‌کند کههمین مطلب سبب استفاده شبکه‌های معاند با اسلام برای دشمنی با دین می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت ابراز کرد: روایات و احادیث بی‌شماریوجود داشته که از محتوای زیبا برخوردار است که اگر این روایات به‌خوبی مطرح شوندسبب پیروی مردم از اهل‌بیت(ع) می‌شود، بنابراین باوجوداین منبع عظیم، نباید ما بهروایاتی میل پیدا کنیم که سندیت متقن ندارند.
قاضی عسکر ادامه داد: امروزه بستر مناسبی فراهم‌شده که در علوم مختلفبه تحقیق بپردازیم، اما چنانچه در یک حوزه خاص تسلط نداشته نباید وارد آن شویم،چراکه اگر این کار را انجام دهیم آسیب جدی بر باورهای مردم وارد می‌کنیم، همچنینبرای تسلط بر مباحث مختلف، باید در حوزه‌های مربوطه تسلط و تخصص کسب کنیم.

سه راهبرد تبلیغاتی پیشنهادی عبدالله ناصری به ستاد انتخابات روحانی
هم اکنون بخوانید

منبع: دیده بان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا