بیکاری نتیجه‌ کار کسانی است که قطعنامه‌ها را پاره کردند

به گزارش اعتماد نو، حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به آخرین شهر استان یزد اظهار داشت: امروز سالگرد منشور حقوق شهروندی است. حق در این کشور گرفتنی است، از ابتدای انقلاب این اشتباه همواره وجود داشته که مردم به جای اینکه توانمند باشند خدمتگزار بوده‌اند اما وظیفه داریم که مردم را توانمند کنیم.

وی در ادامه گفت: امروز انتقال پول از خارج دچار اشکال شده است و فرآیند سختی دارد چرا که ترامپ راه‌ها را می‌بندد لذا ما باید با راه‌حل‌های مختلف کشور را اداره کنیم.

عراقی خاطرنشان کرد: ما در شرایطی هستیم که به جای اینکه شعار بدهیم و بگوییم که ملت بیکار هستند باید ایجاد اشتغال کنیم.

وی با طرح این سوال که چرا با دنیا مشکل پیدا کرده‌ایم؟ ، بیان کرد: همواره شعار می‌دهیم که سرمایه‌داران مملکت را می‌خورند اما باید باور کنیم که سرمایه‌دار سرمایه‌گذاری می‌کند و کارایجاد می‌کند تا کشور توسعه پیدا کند.

معاون وزیر نفت در ادامه با بیان اینکه گاز بستر توسعه کشور است گفت: بدون انرژی نمی‌توان ایجاد اشتغال کرد بنابراین باید با خلاقیت و استفاده از این بسترها اشتغالزایی کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به اینکه بیکاری نتیجه‌ کار کسانی است که نمی‌دانستند چگونه با دنیا ارتباط برقرار کنند، خاطرنشان کرد: آنان کسانی بودند که قطعنامه‌ها را پاره می‌کردند.

وی تاکید کرد: آزادی حق ملت ایران است و هرکس تخطی کند مخالف ملت است.

عراقی با اشاره به اینکه مردم باید با حقوق شهروندی و حقوق خود آشنا شوند تاکید کرد: باید از تمامی زمینه‌ها جهت بهره‌وری و آگاه‌سازی مردم استفاده کنیم.

آمریکا در دو راهی ترمیم روابط با ترکیه و حفظ مناسبات با کردها
هم اکنون بخوانید

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا