یک جامعه سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، متواضع و انتقادپذیر است

به گزارش اعتماد نو، سید حسین مرعشی در دومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایلام و در جمع اعضا و حامیان این حزب، گفت: همراهی و ‌همدلی با مردم در سایه اتحاد و همبستگی با دیگر جریان‌های سیاسی تنها راه پیشرفت جامعه و برطرف ساختن مشکلات مردم است. سیاستمداران باید قادر باشند فضای سیاسی را کنترل کرده و آن فضا را مطابق با معیارهای جامعه و اهداف حزبی و سیاسی خود بسازند.
وی ادامه داد: نباید با تفکرات غلط یا خودکامگی فضای جامعه را مسموم کرد، بلکه یک جامعه پویا و سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، متواضع و انتقاد پذیر است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایشان را نمونه بارز یک سیاستمدار مردمی، متواضع، کارکشته و معتقد و متعهد به تفکرهای حزبی معرفی کرد و گفت: ایشان از هیچ تلاشی برای احقاق حق مردم دریغ نکرد و همواره تفکرات این مجاهد عالم در جامعه ماندگار خواهد ماند.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: سیاستمداران و سران احزاب سیاسی باید به دور از خودکامگی و استبداد رای خود را بدون هیچ چشم‌داشتی فدای جامعه و مردم کنند.
مرعشی تصریح کرد: آرامش جامعه نیازمند اتحاد و همدلی احزاب و جریان های سیاسی و نزدیکی سران این احزاب با مردم و ارائه خدمات صادقانه به شهروندان و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

منبع: دیده بان ایران

آمریکا واقعیت‌های جدید جهان را بپذیرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا