رکورد جدید بیت کوین با افزایش قیمت ۳۰ میلیون تومانی در ۶ روز

به گزارش اعتماد نو، ارز دیجیتال بیت کوین که مطرح‌ترین پول مجازی در دنیا به شمار می‌رود در دو روز اخیر با چند جهش روبرو شد که در نهایت قیمت آن را به ۱۷ هزار و ۱۵۳ دلار رساند. با افزایش قیمت نرخ بیت کوین، افزایش قیمت نرخ دلار در بازار ایران و افزایش تقاضا برای خرید و کاهش فروشنده، قیمت بیت کوین صبح امروز به بیش از ۸۴ میلیون تومان رسید که نشان از افزایش قیمت ۳۰ میلیون تومانی این پول دیجیتالی تنها در طی ۶ روز اخیر دارد.

با توجه به آمار قیمت بیت کوین در یک هفته گذشته، قیمت بیت کوین با چند جهش قیمت از ۱۳ هزار دلار به ۱۵ هزار دلار و سپس به ۱۶ هزار دلار رسید اما بعد از گذشت چند ساعت یک جهش ناگهانی دیگر باعث شد تا قیمت این پول دیجیتالی محبوب به بالای ۱۷ هزار دلار برسد و رکوردی جدید را ثبت کند اما تنها پس از چند دقیقه قیمت بیت کوین روند نزولی پیدا کرد تا صبح امروز که دوباره قیمت بیت کوین در حال افزایش است. هم اکنون قیمت بیت کوین در مرز ۱۵ هزار دلار ثابت شده و این ارز در حال جهش به بیش از ۱۶ هزار دلار است. با توجه به همین مسئله و نوسان‌های متعدد می‌توان انتظار افزایش قیمت بسیار زیاد یا کاهش قیمت تدریجی این پول دیجیتالی را انتظار داشت.

یک کارشناس ارزهای دیجیتال به پایگاه خبری اقتصادی اعتماد نو به نقل از ایلنا گفت: با توجه به افزایش تقاضای بسیار زیاد برای خرید بیت کوین به صورت جهانی و کاهش فروشندگان این ارز، انتظار می‌رود تا سال جدید میلادی قیمت بیت کوین همچنان روند صعودی داشته باشد و احتمالا تا پایان هفته جاری به بیش از ۹۰ میلیون تومان برسد که با توجه به رفتار شناسی بیت کوین شگفت انگیز است. افزایش قیمت بیت کوین در حالی رخ داده است که قیمت سایر ارزهای دیجیتال از جمله دومین پول دیجیتالی معروف دنیا یعنی ایتریوم تنها حدود ۳۰ دلار در یک هفته اخیر افزایش پیدا کرده است و به ۴۵۸ دلار رسیده است.

صعود طلا با بازگشت خریداران چینی به بازار
هم اکنون بخوانید

توجه: قیمت بیت کوین به صورت لحظه‌ای در حال تغییر است و قیمت اخذ شده مربوط به ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ آذرماه است. قیمت بیت کوین به صورت جهانی در مرز ۱۵ هزار دلار نوسان دارد و این ارز در ایران از ۷۶ تا ۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا