به احمدی‎نژاد رأی ندادیم که نعوذبالله بشود ولی فقیه و رهبرمان!

به گزارش اعتماد نو، جواد کریمی قدوسی در یک صحبت ویدئویی خطاب به احمدی‎نژاد گفت: آقای احمدی نژاد عزیز، برادر، این مردم که به تو رأی دادند، به اسلام رأی دادند. تو باور کردی که به تو رأی دادند. به شخص تو رأی دادند یا به شخصیت احمدی نژاد انقلابی، ساده زیست، پرکار و طرفدار گفتمان امام و رهبری؟
وی با بیان اینکه «مگر مردم عاشق چشم و ابروی ما هستند، خیر! عاشق خلق و خوی ما هستند»، گفت: این علت سقوط اینهاست. احمدی نژاد هم گرفتار این مسئله است. البته گرفتار این مسئله شد. آن دور و وری ها به تو فهماندند که بالاتر از اصولگرایی هستی. این می شود فرقه.
این عضو جبهه پایداری گفت: جمهوری اسلامی یکی از رسالت هایش این است که نمی گذارد بدعت و فرقه به وجود بیاید. کم فرقه در صدر اسلام به وجود نیامد. جمهوری اسلامی تجربه ۱۴۰۰ سال را دارد. می داند این فِرَق چطور به وجود آمدند. می داند چطور جلوی فِرَق را بگیرد. جلوی اینها را می گیرد و گرفته است.
وی ادامه داد: عزیزانی که نگاهشان به احمدی نژاد همچنان انقلابی و ارزشی بود و هنوز هم ممکن است برخی ها متوجه نباشد، باید به خود بیایند. شما به احمدی نژاد رأی دادید که او نعوذبالله بشود ولی فقیه و رهبرتان؟ یا به خادمی رأی دادید که بیاید جاده بسازد، آسفالت کند و سیاست های رهبری را پیش ببرد. ۸ سال ریاست جمهوری اش تمام شد، حکم دادند عضو مجمع تشخیص شوی، حالا برو زندگی ات را بکن. اگر لازم بود می فرستند دنبالت می گویند بیا برو یک کار دیگر هم بکن.
کریمی قدوسی یادآور شد: چرا با وجود آنکه منع رهبری آشکار اعلام شده بود که در انتخابات شرکت نکن و خودت نوشتی «من شرکت نمی کنم»، باز دوباره می آیی ثبت نام می کنی و بقایی را می آوری، این کارها چیست؟

پیشنهاد حکمیت برای صحبت احمدی‌نژاد با قوه قضاییه پذیرفته نمی‌شود
هم اکنون بخوانید

منبع: دیده بان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا