قطر حساب‌های بانکی عبدالله علی را مسدود کرد

مسئولان دوحه در پی موضع‌گیری‌های اخیر عبدالله علی آل ثانی، از اعضای خاندان حاکم قطر در حمایت از عربستان تمامی حساب‌های بانکی وی را مسدود کردند.

به گزارش اعتماد نو، به نوشته روزنامه رای الیوم، شیخ عبدالله با انتشار توئیتی اعلام کرد، دوحه مرا به بلوکه کردن تمامی حساب‌های بانکی‌ام مفتخر کرد، بابت این نشان افتخار از آنها تشکر می‌کنم و مفتخرم این مدال را به مردم کشورم تقدیم کنم.

شیخ عبدالله در توئیتی دیگر نوشت: امیدوارم قطر به آغوش کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس و مسئولان “غیور” آن بازگردند چراکه تنها آنها به ما سود می‌رسانند.

شیخ عبدالله که از عموزاده‌های جناح حاکم در قطر است و و دهه‌ها پیش خاندان او حاکم این کشور بوده‌اند، در اوت گذشته با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دیدار کرده و تلاش‌های میانجی‌گرانه‌ای در راستای بازگشایی مرزهای زمینی به روی حجاج قطری داشت.

کمی پس از این دیدار دوحه اعلام کرد، شیخ عبدالله که ساکن خارج قطر است، از سوی مسئولان دوحه مامور به انجام چنین دیداری نشده است.

شیخ عبدالله در بحران به وجود آمده میان قطر و کشورهای عربی منطقه جانب ریاض را گرفت و در سپتامبر گذشته خواستار برگزاری دیداری در سطح ملی جهت بررسی بحران و تقویت همبستگی میان کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس شد.

روابط ریاض و دوحه از پنجم ژوئن و در پی متهم شدن قطر از سوی چهار کشور عربی به حمایت از تروریسم قطع شد.

در چند روز اخیر گزارش‌هایی تایید نشده در رسانه‌های کشورهای عربی حوزه خلیج فارس درباره احتمال تشکیل یک دولت اپوزیسیون قطری در خارج این کشور تحت رهبری شیخ عبدالله منتشر شده است.

مشکل صادرات کیوی به هندوستان هنوز رفع نشده است/افزایش چشمگیر صادرات محصولات گلخانه‌ای به قطر
هم اکنون بخوانید

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا