اصرار جمنا برای همکاری با جبهه پایداری است

به گزارش اعتماد نو، سید محمد حسینی درباره تشکیل هیات مشورتی جبهه مردمی گفت: در کنار شورای مرکزی که منتخب مجمع ملی است، هیات مشورتی در نظر گرفته شده است که مرکب از افرادی صاحب نظر و موثر است و اعضای آن می‌توانند نماینده برخی از تشکل‌ها و احزاب و جبهه‌های اصولگرایی باشند.
وی ادامه داد: این افراد در شورای مشورتی می‌توانند به مجموعه جمنا کمک فکری دهند، البته در کنار آنها هیات رییسه جبهه هم حضور دارد و اگر هم نظری در آنجا مطرح شود و هیات رییسه مجاب شوند به جمع منتقل شده و تصمیم‌گیری می‌شود.
عضو شورای مرکزی جمنا بیان‌کرد: هیات مشورتی می‌تواند نگاه راهبردی به مسائل اساسی کشور داشته و جمنا را تقویت کند.
حسینی با بیان اینکه جبهه مردمی در نظر دارد از همه توان‌ها و ظرفیت‌ها بهره گیرد، اظهار داشت: شورای مشورتی پیش از این هم وجود داشت اما با یک رویکرد و اعتماد نو به نقل از برنامه منظم‌تر در آینده حرکت می‌کند .
عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه اعضای هیات مشورتی هر کدام از عناصر موثر در تشکل‌ها و گروه‌های مختلف هستند اما هنوز اعضای آن تکمیل نشده‌اند، اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، محمدرضا باهنر، حمیدرضا حاجی بابایی و عزت‌الله ضرغامی در این هیات حضور دارند و این اسامی در هیات رییسه جبهه مطرح شده است البته هنوز در مرحله پیشنهاد به افراد قرار داریم و باید این لیست در جلسه شورای مرکزی جبهه، نهایی و تکمیل شود.
وی درباره اینکه از سعید جلیلی هم برای حضور در این هیات مشورتی دعوت شده است، گفت: بله. از همه افرادی که در این سطح از تاثیرگذاری هستند، دعوت به عمل آمده و البته برای انتخابات بعدی که در مجمع عمومی برگزار می‌شود، پیشنهاد ما این است که این افراد در شورای مرکزی حضور یابند و پیش‌بینی می‌شود که اگر خود را عرضه کنند رای می‌آورند .
حسینی درباره عضویت کاندیداهای اصولگرا در شورای مرکزی جمنا، ادامه داد: در مجمع عمومی پیشین محدودیت‌هایی برای عضویت افرادی که در کاندیداتوری ریاست جمهوری حضور داشتند، وجود داشت و مقرر شد کاندیداها در شورای مرکزی جمنا عضو نشوند، لذا شورای مرکزی در نظر داشت داوری باشد که جانبداری از فرد خاصی نکند و اکنون که این محدودیت وجود ندارد حضور این افراد می‌تواند در شورای مرکزی مفید واقع شود.
وی در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری هم در شورای مشورتی حضور دارد، گفت: از همه احزاب و تشکل‌ها و جبهه‌ها دعوت کردیم و کسی نادیده نگرفته نشده است. رایزنی برای همکاری با جبهه پایداری از طریق افراد مختلف ادامه دارد.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه رویکرد جبهه مردمی ایجاد وفاق بین همه گروه‌ها است، تاکید کرد: در مجمع سالیانه جمنا که در اسفندماه برگزار می‌شود، انتخابات شورای مرکزی برگزار خواهد شد.

پیشنهاداتی برای گام سوم کاهش تعهدات برجامی مطرح شده است
هم اکنون بخوانید

منبع: دیده بان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا