شهروند خوب از نظر شما کیست؟

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با حضور در دبیرستان دخترانه متانت منطقه ۱۷ تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت .
به گزارش اعتماد نو، محمدجواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، همزمان با اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در دبیرستان دخترانه متانت منطقه ۱۷ تهران، سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و افزود: کشور به امید شما نشسته تا چرج تولید و دانش را به نتیجه برساند.
وی با بیان اینکه امسال این روز با دو اتفاق مهم، همراه شده است، عنوان کرد: آغاز دهه محرم که يادآور شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین است؛ همه ما را به یاد رشادت ها و شجاعت ها و انسانیت انداخته است.
حق شناس با تاکید بر اينکه تلاش برای رسیدن به حقیقت این روزها را بزرگ می شماریم، گفت: برای تمام ایرانیان بزرگ شمرده می شود.
وی يادآورده شد: امروز یادآور روزی است که کشور مورد حمله دشمن قرار گرفت.
وی با بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس و شکستن دیوار صوتی در تهران اظهار کرد: از ۳۱ شهریور ۵۹ جنگ آغاز و هشت سال کشور ما را درگیر سخت ترین روزهای خود کرد.
وی تقدیم چند هزار شهید و میلیاردها خسارت را نتیجه جنگی دانست که به ما تحمیل شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش همچنین خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: قدم های استوارتان برای حرکت در مسیر درست برای رسیدن به آینده روشن جزو اهداف است.
وی ابراز امیدواری کرد همانگونه دانش آموز خوبی هستید، انسان خوبی باشید و به عنوان یک فعال اجتماعی برای شهر تلاش کرده و شهروند خوبی برای شهر باشید.
وی با طرح سوال “شهروند خوب از نظر شما چه وظایفی دارد” از دانش آموزان خواست بطور مکتوب به این سوال پاسخ داده و بهترین نوشته جایزه کسب کند.
دبیرستان نمونه دولتی متانت منطقه ۱۷ شهر تهران ۳۰۸ دانش آموز دارد.

حضور حزب اعتماد ملی در انتخابات ۹۶ پررنگ خواهد بود
هم اکنون بخوانید

منبع: اعتماد ملی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا