رایزنی با موافقان و منتقدان شورای عالی سیاست‌گذاری انجام شد

به گزارش اعتماد نو، سید حسن رسولی در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته در کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاستگذاری گفت: کمیته ارزیابی از طریق انجام گفت‌وگوهای رودرو با چهره‌های مطرح حزبی و شخصیت‌های صاحب‌نظر اصلاح‌طلب در مورد عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و بررسی نقاط ضعف و قوت این شورا در سه یا چهار پروژه انتخاباتی اخیر وارد عرصه عمل شده است.

نتایج نظرسنجی‌های کمیته ارزیابی به زودی استخراج می‌شود

وی ادامه داد: در این راستا، کمیته ارزیابی در گفت‌وگو با چهره‌های حزبی و شخصیت‌های صاحب‌نظر، نظرات افراد گرفته است. همچنین کمیته ارزیابی پرسشنامه‌ای را تهیه کرده و برای برخی افراد ارسال کرده است. به زودی نتایج گفت‌وگوها و پرسشنامه‌های ارسال شده استخراج می‌شود و گزارش آن را به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تقدیم می‌شود.

با چهره‌های موافق و منتقد شورای عالی سیاست‌گذاری، رایزنی ارتباط برقرار کرده‌ایم

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که با چه افرادی تاکنون دیدار شده است، اظهار داشت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ترکیبی از دبیران کل و اشخاص تاثیرگذار و مطرح اصلاح‌طلب غیرحزبی است. کمیته ارزیابی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز تلاش کرده برای بررسی عملکرد شورای عالی از همین جامعه آماری و قاعده تبعیت کند.

رسولی افزود: در این راستا، کمیته ارزیابی هم با چهره‌های حزبی و هم شخصیت‌های موثر اصلاح‌طلب؛ هم موافق و هم منتقد شورای عالی سیاستگذاری دیدار انجام داده و ارتباط برقرار کرده است.

شورای شهر تهران نیازمند بهره‌مندی از نظرات عقبه خود است

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از تشکیل‌ اتاق‌های فکر چیست؟ آیا جریان اصلاحات به تشکیل چنین اتاق‌های نیازمند است؟ تصریح کرد: احزاب سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا از طریق شورای مرکزی، دفاتر سیاسی و شورای هماهنگی برای رسیدن به اهداف خود، تولید محتوا انجام می‌دهند تا از این طریق نیازهای خود را برطرف سازنند.

مردم از جریان اصلاحات توقع دارند تا عملی شدن شعارهای انتخاباتی را از دولت مطالبه کنند
هم اکنون بخوانید

عضو شورای مرکزی حزب پیشرو اصلاحات با بیان اینکه من به عنوان یک عضو شورای شهر تهران احساس می‌کنم که شورای شهر نیازمند بهره‌مندی از نظرات عقبه خود یعنی احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب است تا بتواند از نظرات کارشناسی آنها در قالب طرح‌ها و لوایح برای پیشبرد مدیریت شهری تهران استفاده کند، خاطرنشان کرد: در این راستا برخی از احزاب اصلاح‌طلب و هم شورای عالی سیاست‌گذاری گام‌هایی را برداشته‌اند تا حوزه مدیریت شهری تهران که با رای مردم در اختیار اصلاح‌طلبان قرار گرفته است، با استفاده از خردجمعی و سازوکار، تصمیمات بهتری را برای مدیریت تهران اتخاذ کند.

تشکیل اتاق فکر جریان اطلاحات بستگی به نتایج نظرسنجی‌ها دارد

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا به غیر از حوزه مدیریت شهری، اصلاح‌طلبان نیازی به اتاق‌های فکری در عرصه سیاسی و اجتماعی دارند؟ ابراز داشت: تشکیل آن اتاق‌های فکر بستگی به نتایج نظرسنجی‌ها دارد. اگر مجموعه نقطه نظرات دریافتی مبتنی بر چنین نیاز و انتظاری است،‌ شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا