کروبی برای چهارمین بار مورد عمل قلب قرار گرفت

به گزارش اعتماد نو، همسر کروبی در این باره گفت: مهدی کروبی امروز، شنبه؛ برای چهارمین بار مورد عمل قلب قرار گرفت.

فاطمه کروبی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید پنج شنبه هفته گذشته ۱۹ مرداد ماه آقای کروبی پس از دوبار آنژوگرافی و عمل تعبیه پیس ‌میکر از بیمارستان قلب مرخص و به محل حصر بازگردانده شد. چند روز بعد، دقیقا در روز سه شنبه ۲۴ مرداد در قسمتی که پیس میکر تعبیه گردیده بود ایشان احساس ناراحتی و درد شدیدی کردند.

خانم کروبی اضافه کرد: در بامداد چهارشنبه ۲۵ مرداد آقای کروبی پس از نماز صبح تصمیم به اعتصاب غذای خشک گرفتند. تصمیمی که پیش‌تر آن را به مقامات گوشزد کرده بودند و مردم عزیزمان در جریان آن هستند.

هنگامیکه پزشک محترم وزرات اطلاعات برای کنترل وضعیت جسمی ایشان به خاطر اعتصاب غذای خشک به محل حصر آمدند با فشار خون بالا و وضعیت بد نبض همسرم مواجه شدند. بدنبال تماس ایشان با وزیر محترم بهداشت و درمان حدود ساعت یک بامداد تصمیم به انتقال آقای کروبی به بیمارستان گرفته شد.

فاطمه کروبی تصریح کرد: در بیمارستان یکی از پزشکان متخصص متوجه اشکالات موجود در کارایی پیس‌میکر شد. آقای کروبی بعلت وضعیت جسمی شان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. در ارتباط با معضل پزشک معالج بر این باور است که ۵ تا ۱۰ درصد بیماران پس از تعبیه پیس میکر ممکن است بعلت جابجایی و قطع لید با مشکل مواجه گردند که متاسفانه در مورد آقای کروبی این اتفاق افتاده بود بدون آنکه متوجه این معضل اساسی شویم. لذا متخصصین عروق در کت لب امروز به این مهم پرداختند.

مهدی کروبی مجددا در بیمارستان بستری شد
هم اکنون بخوانید

وی در خاتمه بیان کرد : امروز مجددا آقای کروبی با این جسم ضعیف شان راهی اتاق عمل شدند و پس از دو ساعت از اتاق خارج و درحال حاضر در ریکاوری هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا