احتمالا تمامی وزرای پیشنهادی رای اعتماد بگیرند

به گزارش اعتماد نو، محمدرضا تابش اظهار کرد: امروز سومین روزی است که وزرای پیشنهادی دولت در فراکسیون‌های سیاسی مجلس و کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی و جلسات مجامع استانی حضور پیدا کردند و به تشریح اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود پرداختند. برآورد من این است که مشکل آن چنانی برای گرفتن رای اعتماد وجود ندارد.

وی افزود: براساس مذاکراتی که با افراد موثر در فراکسیون‌های دیگر مجلس داشتم و با توجه به اینکه رای عدم اعتماد به یک وزیر نیازمند اجماع حداقل دو فراکسیون سیاسی مجلس است، بعید است هیچ کدام از گزینه‌های پیشنهادی رای عدم اعتماد بگیرند و احتمالا موفق به جلب نظر مجلس خواهند شد.

نائب رئیس فراکسیون امید مجلس ادامه داد: فراکسیون امید جزو فعال‌ترین فراکسیون‌های سیاسی مجلس بود که در سایه اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش دکتر عارف و هیات رئیسه شاهد حضور منظم وزرا در فراکسیون بودیم. تاکنون ۱۳ وزیر پیشنهادی در جلسه فراکسیون حضور پیدا کرده‌اند و امروز هم جلسه فراکسیون با دو وزیر پیشنهادی دیگر برگزار خواهد شد.

تابش اضافه کرد: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید امشب برگزار خواهد شد و پس از جمع بندی کارگروه‌های تخصصی و لحاظ کردن فرم ارزیابی، براساس رای مخفی مشخص خواهد شد که نظر فراکسیون امید نسبت به وزرای پیشنهادی وزارتخانه‌ها چیست.

منبع:دیده بان ایران

وزارت بهداشت نباید کمبود منابع خود را از جیب کارگران جبران کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا