صداوسیما همچنان در خصوص سلفی مجلس‌آتش بیار معرکه است

نماینده مردم تهران گفت: آیت الله هاشمی در تمام مراسم تحلیف پس از انقلاب حضور داشتند و ای کاش در این مراسم هم از ایشان یادی می‌شد.

به گزارش اعتماد نو، مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی به خاطر رای بالا به طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا گفت: شهادت حججی را به خانواده او تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه در زمان بررسی اعتماد نو به نقل از برنامه‌های وزرا به ضرورت استفاده از اقوام، مذاهب، زنان و جوانان و عناصر توسعه‌گرا خواهم پرداخت، گفت: مراسم تحلیف باشکوه برگزار شد اما جای هیچ توجیهی برای عدم حضور روسای جمهور سابق از جمله سید محمد خاتمی و بزرگان اهل سنت وجود ندارد.

کواکبیان ادامه داد: ای‌کاش از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یادی می شد و حداقل عکسی از آن بزرگوار که در تمامی مراسم‌های تحلیف پس از انقلاب وجود داشت نصب می‌شد.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: اما در این بین عده‌ای هم مجلس را که در راس امور است نشانه گرفته‌اند و بارها زیر سوال برده‌اند. حتی عده‌ای از اصلاح طلبان عقده‌گشایی کرده و صرفا به خاطر اینکه یک نفر عکس سلفی گرفته بود و بعد هم عذرخواهی کرد، همچنان برخی از تریبون‌ها به خاطر این مسئله به برخی از همکاران اعم از اصلاح طلب و اصولگرا اهانت‌ و توهین می‌کنند. عجیب است که صداوسیمای ما متاسفانه در اعتماد نو به نقل از برنامه‌های جدی و شوخی خود همچنان آتش بیار معرکه است. البته مدیریت محترم مجلس باید در این زمینه توجه بیشتری به این موضوع می‌کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به حجت الاسلام محمدی گلپایگانی تسلیت گفت
هم اکنون بخوانید

وی با تبریک به اعضای منتخب شورای شهر تهران و محمدعلی نجفی که قرار است شهردار منتخب باشد، خاطر نشان کرد: هم اکنون نمایندگان تهران و اعضای شورا یک سمت‌وسو دارند. باید به ملت ثابت کرد با هماهنگی خاص می‌توان روسفید از این ماجرا بیرون آمد. از هم اکنون باید در املاک نجومی و رانت‌هایی که در شهرداری وجود داشته است دوری کنیم.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا