سپاه عادت کرده است که به مسائل کوچک نگاه نکند!

به گزارش اعتماد نو ، سردار حسین سلامی که در حاشیه سومین همایش ملی مشترک دست‌اندرکاران و فعالان عملیات فرهنگی-تربیتی راهیان نور در جمع پایگاه خبریان سخن می‌گفت در رابطه با هجمه‌هایی که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است، اظهار کرد: معمولا هرگاه سپاه از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی، استقلال کشور دفاع می‌کند و در مقابل قدرت‌های بزرگ می‌ایستد به صورت طبیعی واکنش‌های نظام سلطه و انسدادهای داخلی آن نیز شدید می‌شود. این یک واقعیتی است که جریان دارد و تمام شدنی هم نیست.

وی ادامه داد: سپاه هم خودش را در نقطه تقابل این قدرت‌های بزرگ می‌بیند و استقامت و تحمل و ثبات قدمش برای عبور از این مسائل بالا است. ما به راه خودمان ادامه می‌دهیم. راه ما ساختن یک قدرت نفوذناپذیر و شکست‌ناپذیر برای جامعه اسلامی است. راه ما راه دفاع از مستضعفان در جهان اسلام و گرفتن حق مستضعفان از سلطه‌گران، مستبدان و مستکبران است.

سلامی گفت: این هجمه‌ها به سپاه از نظر ما موضوعات پیش پا افتاده و ناچیزی است و به آن‌ها وقعی نمی‌گذاریم و آن‌ها را مانعی برای حرکت خودمان نمی‌بینیم. اساسا سپاه عادت کرده است که به مسائل کوچک نگاه نکند. ان‌شاءالله به مسیر خودمان ادامه خواهیم داد.

منبع:ایسنا

جنگ بخش واقعی و حیاتی یک جامعه است/ فناوری‌های تسلیحاتی و روز دنیا در یگان‌های سپاه توسعه یافته است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا