داعش به زودی بیانیه مهمی درباره ابوبکر بغدادی صادر می‌کند

یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد که داعش با پخش بخشنامه‌ای در بیشتر مساجد تلعفر از اعضایش خواسته منتظر صدور بیانیه مهمی درباره ابوبکر بغدادی باشند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد: داعش بخشنامه غافلگیرکننده‌ای را در ساعات اولیه صبح امروز در بیشتر مساجد تلعفر و مقرهای اصلی‌اش پخش کرده و در آن از اعضایش خواسته منتظر صدور بیانیه مهمی درباره ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش باشند.

این منبع افزود: هنوز محتوای بیانیه‌ای که داعش قصد صدور آن را دارد مشخص نیست اما تنش و آشوب ایجاد شده در میان داعشی‌ها واضح است و به نظر می‌رسد که صحبت درباره کشته شدن ابوبکر بغدادی صحت دارد. احتمالا در روزهای آتی داعش این خبر را تأیید یا تکذیب می‌کند.

اخیرا مسئولان روسی از کشته شدن ابوبکر بغدادی در حملات هوایی روسیه در رقه سوریه صحبت کرده‌اند که هنوز داعش واکنشی به این اخبار نداشته است.

در همین راستا سه تن از برجسته‌ترین فرماندهان داعش در شهر تلعفر واقع در غرب موصل در حمله هوایی که نشست آن‌ها را هدف قرار داد، کشته شدند.

شهر تلعفر همچنان در دست داعش است اما نیروهای عراقی بیشتر شهر موصل را آزاد کرده‌اند و تنها بخش‌هایی از بخش قدیمی موصل باقی مانده است.

عراق ادعای ائتلاف آمریکایی درباره عملیات موصل را رد کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا