هشدار به نیروهای انقلابی؛ ساز آمریکا و اسراییل در ایران کوک شد

شب گذشته یکی از شبکه های خبری آمریکایی که به زبان فارسی پخش می شود اعلام کرد “راهپیمایی روز قدس با شعار علیه روحانی و عربستان در ایران برگزار شد”. این عنوان که بارها هم در آن شبکه زیر نویس می شد دل هر نیروی انقلابی را به درد می آورد و اگر نیروی انقلابی از غصه این عنوان بمیرد سزاوار است.

دشمنان ایران و انقلاب از روزی که خون جوانان با تکیه به تلاش های امام خمینی(ره) به بار نشست و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا همین حالااز پا ننشستند تا به این کشور و نظام و راهی که امام راحل ترسیم کرده است ضربه بزنند اما هیچوقت موفق نبودند.

مردم ایران برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خون دل ها خوردند پس به راحتی نمی توان در صف واحد این ملت رخنه کرد و آن را بر هم زد. مردم ایران با همه تفاوت ها در زبان، دین، مذهب و عقیده در برابر دشمنان خارجی مانند دستی واحد ایستاده اند و از تک تک آرمان های امام راحل دفاع کرده اند.

مردم ایران قدرشناس امام و راه امام هستند زیرا می دانند سربلندی، اقتدار، عزت و استقلال این کشور فقط در این مسیر محقق می شود. پس از امام راحل مردم انقلابی پشت سر آیت الله خامنه ای ایستادند تا باز هم با اتحاد و برادری پاسدار راه امام باشند.

وحدت مردم ایران در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور باعث عصبانیت دشمنان شده است. آنها در این چهار دهه از هر فرصتی استفاده کردند تا مردم را از این مسیر روشن خارج و به بیراهه ببرند تا در نهایت بتوانند بر ایران مسلط شوند اما هیچگاه موفق نبوده اند. شاید در برخی مواقع توانسته باشند خراشی کوچک بر چهره انقلاب و کشور ایجاد کنند اما هیچگاه موفق به وارد کردن ضربه های اساسی نشدند.

نشست رسانه‌ای رئیس قوه قضائیه با اصحاب رسانه مثبت بود
هم اکنون بخوانید

رهبری انقلاب هم که از شاگردان امام خمینی هستند همان پرچم را به دست گرفتند و با هوشیاری در بزنگاه های تاریخی از انقلاب و ایران دفاع کردند. ایشان نیز مانند امام راحل راه اصلی موفقیت ملی و عزت و پیشرفت را در وحدت کلمه و دوری از نفاق و دودستگی می دانند و در اکثر سخنرانی هایشان بر اتحاد و همدلی تاکید می کنند. ایشان راه عزت را ادامه مسیر انقلاب و انقلابی بودن و انقلابی گری می دانند و به وحدت همه مردم برای حرکت در این مسیر تاکید می کنند اما برخی فتنه گران داخلی دست در دست دشمنان خارجی از هر فرصتی برای ضربه زدن به این مسیر استفاده می کنند.

برخی از این فتنه گران داخلی برای رسیدن به اهداف شخصی و گروهی شان لباس انقلابی گری به تن کرده اند و شعارهای حمایت از رهبری و انقلاب و راه امام سر می دهند اما رفتارشان کاملا خلاف جهت رای و نظر و راه امام و رهبری است.

روز گذشته که مردم ایران و جهان با زبان، قومیت، دین و مذهب مختلف در گرمای هوا و با زبان روزه با لبیک به امام خمینی در حمایت از مستضعفین و مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده بودند تا با خلق حماسه ای دیگر فریاد وحدتشان را به گوش داعش و حامیان منطقه ای و بین المللی اش از جمله اسراییل، آمریکا و عربستان برسانند. اما برخی انگشت شمار این جشن وحدت و حماسه شور و شعور را به کام مردم تلخ کردند. این جماعت با شعار علیه روحانی که به تازگی از مردم ایران رای اعتماد مجدد گرفته است سعی کردند مساله فلسطین و اتحاد مردم را به حاشیه ببرند.

پیشنهاد فعالان فرهنگی به دبیر ستاد امر به معروف: سکوت کنید!
هم اکنون بخوانید

شب گذشته یکی از شبکه های خبری آمریکایی که به زبان فارسی پخش می شود اعلام کرد “راهپیمایی روز قدس با شعار علیه روحانی و عربستان در ایران برگزار شد”. این عنوان که بارها هم در آن شبکه زیر نویس می شد دل هر نیروی انقلابی را به درد می آورد و اگر نیروی انقلابی از غصه این عنوان بمیرد سزاوار است. آمریکا و متحدانش در چهار دهه گذشته تلاش کرد مساله فلسطین را در چشم مردم ایران و جهان کمرنگ کند تا رژیم صهیونیستی بتواند با خیالی آسوده به جنایت های خود در منطقه ادامه دهد اما دیروز عده ای انقلابی نما توانستند کمی بر درد آمریکایی ها و اسراییلی ها مرهم باشند. همین که آن شبکه آمریکایی توانست تیتر خود را در روز قدس بدون استفاده از نام اسراییل که اصلا این روز برای مبارزه با آن توسط امام خمینی نام گذاری شده است،استفاده کند این بعد از چهار دهه برای آنها پیروزی است. هرچند فریاد اتحاد و استکبار ستیزی ملت انقلابی ایران آنقدر بلند است که آمریکا و صهیونیست ها و حامیان داخلی آنها نمی توانند خللی در آن ایجاد کنند اما این یک هشدار به نیروهای انقلابی و مردم بود که اگر جلوی این افراد گرفته نشود و هوشیار نباشند خدای ناکرده می توانند به صف واحد و راه امام و رهبری ضربه بزنند.

یاسر صادقی / سردبیر خبرگزاری اعتماد نو به نقل از برنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا