آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص آتش به اختیار که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست بلکه موضوع تشکل های دانشجویی و بسیج دانشجویی است.

به گزارش اعتماد نو به نقل ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رهبری دهه ۶۰ را دهه مظلوم مهم و حساس دانستند و از آن به عنوان دهه آزمون ها و پیروزی های بزرگ یاد کردند و تاکید کردند که در این دهه نباید جای جلاد و شهید عوض شود.

وی به بحث استقلال و سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: کسانی در خصوص سخنان من در دو نماز جمعه قبلی مبنی بر سند ۲۰۳۰ واکنش نشان داده و من را دروغگو فرض کردند این در حالی است که من می گویم رهبری چیزی را بدون حساب نمی گویند این به اصطلاح دروغ دو هفته پیش ما در شورای انقلاب فرهنگی رفت و با رای شورای عالی انقلاب فرهنگی منحل شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برخی سخنان مقامات اسرائیلی مبنی بر داشتن هواپیمای رادار گریز و حمله به ایران، گفت: مقامات دفاعی ما نیز اعلام کردند رادارهای ما حتی نفس کشیدن خلبانان اسرائیلی را هم حس می کنند. بحث ما این است که با گرگ نباید سازش کرد بلکه باید دندان های آن را کشید.

میردامادی به یکی از فتواهای مفتی های وهابی که گفته بود تا زمانی که عربستان از قطر راضی نباشد روزه قطری ها درست نیست واکنش نشان داد و افزود: چه کسانی حرمین شریفین را اداره می کنند پول های مسلمانان را می گیرند و چه می کنند. به جای اینکه این پول ها صرف مسلمانان فلسطین شود که بیش از ۳۶ سال است با اسرائیل می جنگند صرف حمله به یمن می شود، پس این رژیم سفاک و خائن است.

تست‌های PCR عراق معتبر نیست/ ملاک ورود اتباع ایرانی از عراق به کشور، صرفا تزریق دو دز واکسن است
هم اکنون بخوانید

وی تصریح کرد: ما از مرگ و شهادت نمی ترسیم ما در برابر عوامل شما ایستاده ایم و تا نابودی مزدوران شما از پای نمی نشینیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه قرآن رمز های موفقیت و پیروزی را به ما نشان داده است، افزود: دشمنان اسلام را دوست خود حساب نکنید آنها از ظلم به شما ذره ای کوتاه نمی آیند در دوستی آنها بغض وجود دارد. هر روز تحریم، هر روز تهدید و هر روز جنایت، شاید آنها به ما بگویند ایران را دوست داریم، اما در توطئه های شبانه و روزانه  علیه ما حضور دارند.

میردامادی تاکید کرد: آنها می گویند چرا موشک دارید، چرا سپاه دارید، چرا نیروهای نظامی و انتظامی جان بر کف دارید. آنها باید بدانند که خدا حافظِ این مملکت است. باید از نیروهای انتظامی و نیروهای ارتش قهرمان و بسیج جان بر کف برای امنیت و آرامش کشور تشکر کنم.

وی با اشاره به منتخبان شوراهای شهر گفت: رای مردم به رهبری و نظام بوده است پس پیروز این انتخابات رهبری بوده است. نکند حزب بازی و جناح بازی باعث شود جوان ها و افراد شایسته کنارگذاشته شوند. نکند افراد را به خاطر نبودن در جناح شما به کار نگیرید و افرد ناشایست را جایگزین کنید.

امام جمعه موقت اصفهان به موضوع آتش به اختیار ورود کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آنگاه که ارتباط با فرماندهان قطع شد شما افسران جنگ نرم آتش به اختیار هستید، رهبر عزیز فرمودند آتش به اختیار ولی ما پیرو علی (ع) هستیم. چرا در شبکه های مجازی یک چیزهای ناروایی می نویسید از خدا بترسید، اگر رهبری فرمودند آتش به اختیار مخاطبشان دانشگاه ها بودند، تشکل ها و بسیج دانشجویی بودند و گفتند با نصیحت و موعظه در برابر اشتباهات بایستید.

روحانی تنها نیست!
هم اکنون بخوانید

میردامادی تاکید کرد: آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست بلکه موضوع تشکل های دانشجویی و بسیج دانشجویی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا