توضیحات عضو فراکسیون زنان در باره سهمیه بانوان در بازی والیبال / در حق زنان کم لطفی شد

محمود اکبری کیا: شب گذشته در جریان مسابقه والیبال ایران و بلژیک در قالب لیگ جهانی والیبال که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد بعد از مدت ها و کش و قوس های فراوان بالاخره شاهد آن بودیم که مسؤلین برگزاری ۳۰۰ صندلی را برای تماشای بانوان اختصاص داده بودند که متاسفانه آن طور که گفته می شود فقط ۳۰ نفر با خرید بیلطی در ورزشگاه حضور یافتند و سایر افراد با هماهنگی و قرار گرفتن نام افراد در لیست امکان حضور در سالن را داشتند.

به گزارش اعتماد نو، پروانه مافی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیده بان ایران با انتقاد از این موضوع اظهار کرد: بهتر بود که زمان بیشتری را برای خرید بلیط اختصاص می دادند تا بانوان بتوانند با خرید بلیط در برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد:  این کم لطفی در حق بانوان بود و فرصت کافی در اختیار قرار داده نشد تا افرادی که علاقمند به تماشای بازی بودند نتوانستند در ورزشگاه حضور یابند.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: همین تعداد هم اتفاق خوبی بود و باعث شد تابوی عدم حضور زنان در ورزشگاه شکسته شود  و کم کم برای موارد بعدی حتما ایین تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس نیز در گفتگویی اظهار کرد: باوجود انتشار شایعاتی درباره این‌که زنان حاضر در استادیوم دست‌چین شده بودند، چنان که از وضعیت ظاهری این افراد در تصاویر، به نظر می‌رسد این‌‌طور نباشد.

قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری در حمایت مردم از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =

دکمه بازگشت به بالا