برخی ملت و دین را به سخره گرفتند

به گزارش اعتماد نو ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مراسم اختتامیه کمیته دانشگاهیان ستاد حسن روحانی در استان گیلان اظهار داشت: انتخابات تمام شده اما کار ما هنوز به پایان نرسیده و از این پس باید فکر و هدف دیگری داشته باشیم.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه مردم در انتخابات اخیر شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشته اند، افزود: با اینکه افرادی را دیدیم که هیچ آشنایی با اداره کشور نداشتند اما مردم راه درست را انتخاب کردند و رای درست به فردی دادند که لایق بود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به اینکه ایران در حوزه نفتی در شرایط نامناسبی قرار دارد، گفت: واقعیت امر این است که کشور در شرایط بدی قرار دارد و همه ما باید با تمام توان به روحانی کمک کنیم و کشور را نجات دهیم.

وی مهمترین دغدغه خود و اصلاح‌طلبان هنگام انتخابات را نگرانی از حاکمیت یافتن مجدد دروغ عنوان کرد و گفت: دنیا در حال حرکت به سمت جلو است و کشور بزرگ اسلامی ما می تواند رشد کند.

این نماینده مجلس با اشاره به آزادسازی خرمشهر توسط مردم در روز سوم خرداد یادآور شد: در سوم خرداد مردم نشان دادند که این قدرت و توانایی را دارند که خیلی از شهرهای تصرف شده را پس بگیرند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر مردم ما نشان دادند که نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیستند و اگر لازم باشد به میدان آمده و حق خود را می گیرند.

نماینده رشت در مورد وعده های دروغین برخی افراد اظهار داشت: کسی که مردم را اغفال می کند رای او را قبول ندارم، آنها که وعده می دهند حداقل دو صفحه قانون نیز بخوانند.

قدردانی رئیس جمهور از اقدامات بانک مرکزی برای تامین نیازهای ضروری کشور
هم اکنون بخوانید

وی با بیان اینکه از اصلاح‌طلبان کسانی پای صندوق‌های رای آمدند که هیچ نیازی به رای دادن نداشتند افزود: اساتید دانشگاه ها، سرمایه گذاران و دلسوزان نظام با دل‌شان و عاشقانه پای صندوق‌های رای آمدند.

جعفر زاده افزود: همه کسانی که به روحانی رای دادند نظر مادی نداشتند و فقط دل‌شان برای این کشور سوخت و من اطمینان دارم که رای روحانی بیش از اینها بود اما تعللی که در رای گیری به وجود آوردند باعث کمتر شدن آرا شد.

وی با بیان اینکه حلال ترین رای را آقای روحانی کسب کرده است، تصریح کرد: می گویند روحانی به مردم وعده و پول داده. من از آن افراد می پرسم ایرانیان مقیم خارج چه چیزی گرفتند که رای خود را به روحانی تقدیم کردند؟

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی اظهار کرد: سند ۲۰:۳۰ امضا نشده است و ما دو راه بیشتر نداریم یا دور کشورمان دیوار بکشیم و با سایر کشورها ارتباطی نداشته باشیم و راه دوم این است که با حفظ ارزش های خودمان با تمام دنیا ارتباط داشته باشیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: زمانی که گفتیم سند ۲۰:۳۰ را قبول داریم دیگر کجای کار اشکال دارد؟ ما که نمی توانیم از همه چیز فاصله بگیریم، آقایان هفده ماده این سند را قبول دارند.

وی دولت روحانی را دولتی سالم و پاکدست دانست و گفت: کسی که از چهار درصد و نود و شش در صد سخن می گفت دیدیم که قائم مقامش فرار کرد و به سوئد رفت.

جعفرزاده گفت: خیلی چیزها بعدها روشن می شود اما مسئله ای که ما را بسیار متاثر کرد این بود که برخی نه تنها ملت ما بلکه دین را به سخره گرفتند.

رشد 773 واحدی شاخص کل بورس
هم اکنون بخوانید

نماینده رشت ضمن تشکر از حضار به سخنانش اینگونه پایان داد: فردی رئیس جمهور است و می‌گوید کاش می‌شد بروم خادم امام رضا(ع) باشم و باعث تاسف است که شخصی خادمیت امام رضا(ع) را رها کند که بیاید با دروغ و فریب ملت رئیس جمهور شود.

 

منبع:اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا