حمایت قاطع اعتماد ملی از حسن روحانی

به گزارش اعتماد نو، متن بیانیه حزب اعتماد ملی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و سربلند ایران اسلامی

ایران ما در آستانه ورود به انتخابات سرنوشت ساز و مهم ریاست جمهوری قرار دارد . انتخاباتی بس مهم و تاریخی که سرنوشت ملت را نه برای یک دوره بلکه برای نسلها رقم خواهد زد .
انتخاب بین عقلانیت ، درایت ، تدبیر و امید به آینده و یا انتخاب مبتنی بر عوام فریبی ، تحجر ، حصر آزادیهای اجتماعی ، فرهنگی و نابودی ارزشهای اخلاقی و انسانی .
امروز انچه از شواهد و قرائن و شعارهای انتخاباتی بر می آید باید بین برگشت به عقب و پذیرش شرایط تحریم ،تورم لجام گسیخته ، تفکیک جنسیتی در دانشگاهها و دهها چالش و بحران ، ویا توسعه و پیشرفت ایران عزیز مبتنی بر آزادیهای اجتماعی و فرهنگی و ادامه خط و راه امام عزیزمان یکی را برگزینیم . امروز باید بین حصر و آزادی ، عوام فریبی و شایسته سالاری و عقلانیت یکی را برگزینیم .
حزب اعتماد ملی به عنوان یکی از فراگیرترین احزاب اصلاح طلب با آگاهی کامل از مشکلات جاری کشور و اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر خود وظیفه میداند اول همگان را به مشارکت فعال و موثر در انتخابات دعوت نماید . ثانیا قاطعانه و با پشتوانه منطق علمی و قرائن و شواهد متعدد در عرصه های مختلف بویژه دستاوردهای سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و بین المللی از آقای دکتر حسن روحانی نماد صبر ، اخلاق مداری ، درایت و مدیریت حمایت نماییم و اعتقاد راسخ داریم که ایشان با توان مدیریتی شایسته ترین فرد برای پذیرش مسئولیت خطیر و سنگین ریاست جمهوری در عصر پر تلاطم امروز ایران میباشند .
همچنین حمایت قاطع خود را از داوطلبان اصلاح طلب و کارآمد شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور اعلام داشته و شرکت همگان را در انتخابات اعضای اصلاح طلب که سابقه درخشان در مدیریت ملی ، استانی و منطقه ای داشته اند را داریم .
در خاتمه از تمامی آحاد ملت به ویژه اعضا و طرفداران حزب اعتماد ملی درخواست دارد ضمن حفظ آرامش و درایت انقلابی در تمام طول فرایند انتخابات در صیانت از آراء و مراقب ویژه ای از رای مردم نهایت تلاش و سعی خود را به انجام برسانند و بدانیم که به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و حفظ و صیانت از آن وظیفه همگان خواهد بود .
با آرزوی سربلندی ملت بزرگوار و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی متکی بر عقلانیت ، تدبیر و امید در همه عرصه های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی .

توجه ویژه دولت به حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی و اشتغال
هم اکنون بخوانید

۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶
حزب اعتماد ملی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا