رای بالای روحانی پشتوانه اش را مستحکم تر می کند

محمدهاشمی رفسنجانی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : پیام من به مردم ایران این است که برای تحقق اندیشه های مرحوم آیت الله هاشمی روز ۲۹ اردیبهشت ماه همگی پای صندوق های رای آمده و پاسخ قاطعی به این هجمه ها و عوام فریبی های مغرضانه بدهند.

به گزارش اعتماد نو ، عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با اشاره به اهمیت شرکت مردم در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری گفت : قدر مسلم به نظر من این است که هرچقدر میزان مشارکت مردم بیشتر باشد، احتمال پیروزی کاندیدای مورد اعتماد مردم بیشتر می شود.

وی افزود : روی سخن من با مردم عزیز بر این است که نباید کسی به طور مثال تصور کنند که روحانی پیروز انتخابات است و در نتیجه نیاز به مشارکت شان نیست. چرا که در صورت بالاتر بودن میزان آرای مردم به ایشان، پشتوانه دولت دوازدهم برای مقابله با مشکلات بیشتر و مستحکم تر خواهد شد.

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه یادآور شد : به طور قطع پشتوانه رئیس جمهوری که با بالای ۶۰ یا ۷۰ دردصد رای مردم روی کار می آید، با منتخبی که با ۵۱ درصد آرا به ریاست قوه مجریه می رسد، متفاوت خواهد بود و این مهم را نباید از یاد ببریم. ضریب اطمینان بالا برای رئیس جمهور آتی مسئله مهمی است که متضمن مواجهه هرچه جدی تر وی با موانع خواهد بود.

رئیس اسبق صدا و سیما همچنین ضمن اشاره به پیام رئیس دولت اصلاحات در تاکید بر حمایت از روحانی خاطرنشان کرد : در جامعه ایران، رهبر اصلاحات از محبوبیت چشمگیری برخوردار است و پیام و دعوت اواز مردم برای شرکت و دعوت از اقشار در انتخابات به طبع بسیار تاثیر گذار است. نکته مهم چنین پیامی، برای معرفی روحانی به عنوان کاندیدای اصلح، در بدنه اجتماع ما ایجاد مسئولیت خواهد کرد و مردم به خوبی حساسیت شرایط کنونی را درک می کنند.

عملکرد روحانی در برخی موارد با وعده‌هایش منطبق نیست
هم اکنون بخوانید

هاشمی رفسنجانی همچنین خطاب به مردم ایران تاکید کرد : دلواپسانی که در سالهای اخیر در مقابل اندیشه خردمندانه و عقلانی مرحوم آیت الله هاشمی قرار داشتند، اکنون نیز با فقدان این مرد بزرگ، فعال تر از گذشته شده و با آمارهای ساختگی و شعارهای فریبکارانه و عوامگرایانه غیر واقعی، سعی دارند که شعور مردم را به خدمت بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد : پیام من به مردم ایران این است که برای تحقق اندیشه های مرحوم آیت الله هاشمی روز ۲۹ اردیبهشت ماه همگی پای صندوق های رای آمده و پاسخ قاطعی به این هجمه ها و عوامفریبی های مغرضانه بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا