حمایت پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی اصفهان از آرزو فاطمی و شهرزاد ضرغام

به گزارش اعتماد نو، بیانیه پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی اصفهان به شرح زسر است:

شهروندان آگاه و دوستدار اصفهان

آب، هوا و خاک مهمترین عناصر حیات‌اند. متأسفانه در بیشتر شهرها و روستاهای کشورمان این عناصر حیات‌بخش در معرض آلودگی و تخریب‌اند. استفاده ناصحیح از منابع آب، توسعۀ شهر اتومبیل‌محور و دفن نامناسب پسماندهای خطرناک و تخلیۀ نخاله، آب و هوا و خاک شهرمان را تهدید می‌کند. علاوه بر محیط زیست متأسفانه به ارزشهای فرهنگی و میراث فرهنگی بی‌توجهی می‌شود: تخریب‌های گسترده، محو کامل بسیاری از خانه‌های تاریخی، تراکم فروشی، رشد روز افزون ساختمان‌های بلندمرتبه که افق دید و هوای این شهر را دگرگون کرده همه و همه حاصل عملکرد غیر حرفه‌ای شهرداری‌ها و شورای شهر در امر حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و پاسداری از ارزشهای فرهنگی و یادمان‌های تاریخی اصفهان در ادوار گذشته در این دیار بوده است.
شهروندان فهیم اصفهانی که آگاهند شرکت فعالانه و مسؤولانه در انتخاباتِ پیش‌‌ِرو راه برون‌رفت از شرایط فعلی و رسیدن به توسعۀ پایدار است و به پاسداری از گنجینه‌ها و ثروت‌های تاریخی و فرهنگی (میراث فرهنگی، میراث معنوی، صنایع دستی و…) باور دارند، ضرورت دارد با حضور منسجم و هدفمند و مشارکت آگاهانه در انتخابات شورای شهر، با دقت‌نظر در کارنامه و دانش و تخصص نامزدهای انتخابات در جهت معرفی افراد آگاه، متخصص و دلسوز به آحاد شهروندان فعالیت کنند.
با توجه به نزديكي روزهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر اصفهان، در حال حاضر تعدادی از فعالان توانمندِ برخاسته از بدنۀ فعالان مردمی حوزۀ محيط زيست و میراث فرهنگی اصفهان
خانم شهرزاد ضرغام روانبخش و
خانم آرزو فاطمی نامزد نمایندگی شورای اسلامی شهر اصفهان هستند.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین استان اصفهان
هم اکنون بخوانید

ايشان از فعالان مدني اصفهان هستند كه سالهاست در زمينۀ ترويج توسعۀ پايدار و اهميت حفظ و صيانت از محيط زيست و ميراث فرهنگي و طبيعي كشور و به ويژه زیست بوم اصفهان با بدنۀ جامعه در تماس بوده‌اند.
با توجه به توانمندی و ظرفیت‌ بالاي نامبردگان جمعی از خدمتگزاران و کنشگران حوزۀ فرهنگ، محیط زیست و میراث فرهنگی از ایشان به عنوان گزينه‌های برتر برای حضور در شورای اسلامی شهر اصفهان حمایت می‌کنند.
با در نظر گرفتن اینکه نادیده انگاشتن تفکرات توسعۀ پایدار باعث ایجاد مشکلات و گره‌های زیادی در سلامت و اقتصاد مردم گردیده است، کمک به انتخاب افرادی که قبل از وقوع این بحرانها نسبت به آنها آگاه بوده و راه حل مشخص دارند بسیار مهم است و ضرورت دارد. امید است شهروندان فهیم اصفهانی با مشارکت فعال در انتخابات نتیجه‌ای این‌چنین بیافرینند.

پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی – اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا