نمی گذاریم شخصی به اسم امام رضا برای خود رای جمع کند

پروانه سلحشوری گفت:مردم ما فریب عوام فریبی را نخواهند خورد. ما به امامانمان، به دینمان ارادت داریم ولی اجازه نخواهیم داد، شخصی به اسم امام رضا ( ع) برای خود رای جمع کند و با این کار مذهبمان را تسخیر کند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی رئیس فراکسیون زنان  که درگردهمایی بزرگ حامیان روحانی در شهرستان شوشتر سخن می گفت ،ادامه داد: شهدا، ایثارگران و جانبازان مان را یک جریان خاص نمی تواند مصادره کند.

وی با بیان اینکه ما رهروان سید اصلاحات هستیم،تاکید کرد:ما به عقب باز نخواهیم گشت، ما عزت ایرانی را می خواهیم و به کتوله های سیاسی رای نخواهیم داد خاطر نشان کرد:مردم عزیز شوشتر، دوران هشت ساله احمدی نژاد از ایران آواری بر جای ماند و ایران همانند پلاسکو شده بود و بدون شک تا چند سال آینده نیز ما تبعات هشت سال دوره احمدی نژاد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه آنها که با هلوکاست شروع کردند و ایران را وارد تحریم کردند ؛یادشان رفته است گفت: در آن دوران داروی بیهوشی چینی جان مردم را می گرفت.سلحشوری گفت:یک کاندیدا خود برج ساز است بعد از ۴ درصدی ها می گوید.

نماینده تهران ادامه داد:آقای روحانی با برجام توانست سایه جنگ را از سر کشورمان دور کند و امنیت و آرامش را به کشورمان برگرداند و ان شالله با آقای روحانی رونق اقتصادی باز خواهد گشت.وی گفت:با برجام اکنون با عزت و احترام بیشتری رو به جلو در حرکت هستیم.

عضو ناظر مجلس در سازمان گردشگری گفت:شهرستان شوشتر از نظر گردشگری در کشور جایگاه بالایی دارد ان شالله در دولت آینده با تدابیری که در نظر گرفته شده است به صنعت پاک گردشگری توجه ویژه خواهد شد و طبیعتا با رونق گردشگری نه تنها اقتصاد شوشتر رونق پیدا خواهد کرد بلکه اقتصاد ایران نیز متحول خواهد شد. ما دارای میراث باستانی و اسلامی غنی هستیم و همگان می دانند که فرهنگ مردم ایران نیز بر نوع دوستی و مهمان نوازی بنا شده است.

مجلس با گرانی گازوئیل و گاز شهری مخالف است/ مقامات وزارت نفت مساله گرانی را مکرر تکذیب می‌کنند
هم اکنون بخوانید

وی گفت:گردشگری صنعتی پایدار و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی است و راهی برای صدور انقلاب محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا