وکیلی: رشوه به جیبوتی، عزت بود؟

محمدعلی وکیلی سخنگوی ستاد روحانی در همایش یاران روحانی در فضای مجازی گفت: تصمیم درست کمک به تثبیت گفتمان مردم باوری، عزت و کرامت است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد  انتخاباتی دکتر حسن روحانی ؛ وی ادامه داد: اگر ٢٩اردیبهشت کوتاه بیایم به عقب بازمی گردیم و سرمایه اصلاح طلبی یعنی خرد ورزی و اعتدال گرایی از دست خواهد رفت. امروز دعوای سه شخص نیست بلکه دعوای دو رویکرد، دو گفتمان و دو رویه است.

وی تصریح کرد: رقبا تازه به میدان نیامده اند، هرکدام سال ها سابقه مدیریتی دارند اما چیزی در آستین ندارند که با روحانی مقایسه شوند.

وکیلی گفت: گفتمان اصولگرایی ظرفیت عناصر پارادایمی جمهوری اسلامی را ندارد و اختلاف مبنایی در کنش رفتار سیاسی و حقوق شهروندی وجود دارد.

وی افزود: برخی هنوز گرفتار سایه زیر هاله نورند اما دولت روحانی مثل هر دولتی قابل نقد است. در مجموع نگاه ها به روحانی این است که رویه‌ها اصلاح شده و حتی در مواردی فراتر از مقدورات دولت اقدامات صورت گرفته و کشور از انزوا خارج شده است. اینکه به جیبوتی رشوه بدهیم تا نفتمان را با پرچم این کشور صادر کنیم، عزت بود؟

وکیلی یادآور شد: در گذشته قطر بیشتر از ما نفت برداشت می کرد اما امروز این اتفاق برعکس شده است. اگر حسن روحانی قرار بود جایش را به اصولگرای خرد ورزی مانند لاریجانی یا ناظق نوری بدهد، ما نگرانی نداشتیم. امروز رای ندادن ما را به دالان تندروی گذشته باز می گرداند.

سخنگوی ستاد روحانی اضافه کرد: امروز میتینگ های انتخاباتی شور و هیجان سابق را ندارد اما انرژی مردم در فضای مجازی تخلیه می‌شود.

دستگیری یک تیم تروریستی تجزیه‏ طلب در کرمانشاه
هم اکنون بخوانید

وکیلی از فعالان درخواست کرد تا قانون مطبوعات را به خوب مطالعه کنند.

وی تاکید کرد: کسی حق ندارد شکاف های طبقاتی و قومی را تحریک کند.

وی در پایان با اشاره به حرف و حدیث هایی پیرامون فرزند یکی از وزرا گفت: خط قرمز روحانی قانون است. آقای رییس جمهوری معتقد است، اعضای کابینه، وزرا و یا حتی فرزندش اگر جرمی را مرتکب شده اند، طبق قانون با آنها برخورد شود اما تا زمانی که قانون جرم را احراز نکرده باشد ما مجاز به نام بردن نیستیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا