برخی، ملت را محتاج کرامت صدقه‌ای می‌دانند

به گزارش اعتماد نو ،  محمود صادقی در همایش جوانان و دانشجویان ستاد روحانی در سالن هزار نفری اریکه ایرانیان با بیان اینکه قلبا احساس می‌کنم ذره‌ای از دینی که بر گردن ماست را من نتوانسته‌ام ادا کنم، گفت: امروز خوشحالم که در جمع شما توفیق نصیبم شد که حضور پیدا کنم.

او افزود: امیدوارم در ۲۹ اردیبهشت گام سوم را استوارتر از دو گام قبلی برداریم و مسیری که از خرداد ۹۲ آغاز شد و در اسفند ۹۴ گام بعدی برداشته شد در اردیبهشت به نقطه اوج برسد این مسیری است که مسیر تغییرات اساسی در مسیر تحولات کشور بود و کشور ما را از پرتگاه خطرناک نجات داد و به مسیر عقلانیت برگرداند.

صادقی یادآور شد: آنچه در این دوره اهمیت دارد این است که تلاشی مشهود صورت گرفته برای اینکه سمت و سوی مطالبات عامه مردم را به حد صرفا مطالبات معیشتی تنزل بدهند و در حقیقت کرامت انسانی تحت‌الشعاع کرامت صدقه‌ای قرار بگیرند. ملت ما را ملتی گرسنه و فقر زده و محتاج کرامت از نوع آرد و سیب زمینی می‌دانند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: سال ۸۸ هر شهروند یک ستاد بود اما امروز هر شهروند با این شبکه‌های اجتماعی می‌تواند  چندین ستاد باشد. البته همه کار ما  در فضای مجازی نباید باشد بلکه باید به صورت چهره به چهره هم باشد. بخشی از جامعه  به دلیل مسایل معیشتی فرصت استفاده از فضای مجازی را ندارد و تحت تاثیر صدا و سیما میلی هستند.

در این قسمت مردم شعار ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما سر دادند.

صداوسیما فهمید که فضای مجازی یک رقیب بسیار جدی است
هم اکنون بخوانید

صادقی ادامه داد: آقای امیرآبادی نماینده قم می‌گفت ما دعوتی از سوی شبکه چهار شدیم. در آنجا بحثی مطرح شد و انتقادی به صدا و سیما شد. او می گوید بعد از این انتقاد دوربین های صدا و سیما دیگر من را نشان نمی‌دهد.

او خاطر نشان کرد: صداوسیما حتی از جانب نیروهای خودشان هم ظرفیت نقد ندارند. من به آقای علی‌عسگری نامه نوشتم و گفتم شما عامل اصلی مراجعه مردم به بی بی سی هستید. اگر شما کار رسانه بلد باشید بهترین استفاده را می‌توانید از فضای جامعه ببرید. شما می‌توانید با حرفه‌ای‌گری بینندگان خود را بیشتر کنید ولی عقلشان نمی‌رسد.

نماینده مردم تهران یادآور شد: در سال ۸۴ وقتی دولت تحویل معجزه هزاره سوم شد تا سال ۹۲ ، برداشت نفت به نصف رسیده بود. الان پیش بینی این است که برداشت از قطر بالا بزند. پیشرفت در گاز رسانی به روستاها در دولت‌های گذشته سابقه نداشته. البته در حوزه اشتغال دچار بیکاری متراکم از گذشته هستیم. این مشکل هم جز در گرو عقلانیت و ثبات و آرامش و اعتماد رفع نمی‌شود.

او افزود:‌ من نمی‌دانم کسانی که راه حل مشکلات را در فساد جست‌وجو می‌کنند یعنی فساد را بخشی از راه‌حل می‌دانند، چطور می‌خواهند مشکل ما را حل کنند. برای همین است که برای تامین بودجه شهرداری، مجوز تغییر کاربری می‌دهند و فضاهای سبز تهران را به بلند مرتبه سازی تبدیل می‌کنند. برای تاثیرگذاری بر آرای دیگران املاک نجومی واگذار می‌کنند.

صادقی ادامه داد:‌این آقایی که سابقه کار قضایی دارد وقتی از دستگاهی است که خود گریبان‌گیر فساد است چه طور می‌تواند با فساد مبارزه کند. کسی که ۱۰ سال رییس بازرسی بوده با کدام فساد مبارزه کرده است.

سلامت انتخابات را تایید می‌کنم
هم اکنون بخوانید

 

منبع: اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا