افتتاح کلینیک های ویژه بیماران سرطانی در دولت یازدهم اقدامی ستودنی است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: افتتاح کلینیک های ویژه بیماران  سرطانی  در دولت تدبیر و امید اقدامی در خور توجه و ستودنی است.

اعتماد نو فریبا متخصص به نقل از – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- همچنین سهم اطلاع رسانی مشاهیر را در حوزه سلامت بالا دانست و گفت:مردم به افراد مشهور لطف دارند و فعالیت های آنها را زیر نظر دارند.با توجه به این مورد به نظرم هنرمندان می توانند با اطلاع رسانی درست و با اعتماد نو به نقل از برنامه سطح اطلاعات عمومی مردم را از بهداشت و فعالیت های وزارت بهداشت بالا ببرند. به طور مثال می توانند از بیماران خاصی حمایت کنند و درباره شرایط  بیماران خاصی اطلاعات بدهند.

این بازیگر صاحب نام  سینما و تلویزیون  کشورمان  سپس به  بهتر شدن  شرایط بیماری های خاص در دولت  تدبیر و امید اشاره کردو افزود: به نظر من مردم و به ویژه دولت باید از انجمن های بیماری های خاص حمایت کند که البته در دوره اخیر ما تا حدودی این حمایت را دیده ایم.

وی همچنین ادامه داد: من برادرم را در سن ۳۸ سالگی به خاطر بیماری دیابت از دست داده ام. نباید بیماری های هیچ بیماری ای را دست کم گرفت و به راحتی از آن گذشت. هر بیماری هرچند کوچک اما ممکن است زمانی گریبانگیر آدم شود.

متخصص  در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حمایت از بیماران سرطانی  اشاره کرد و گفت: من همیشه سعی می کنم حمایت خود را از بیماران و قشر ضعیف اعلام کنم. سعی می کنم از بیماران سرطانی حمایت کنم. عضو حامیان محک هستم و فکر می کنم اعلام این موضوعات حتی می تواند نوعی تبلیغ برای دیگران شود که آنها هم حمایت کنند.

امسال دولت 10 میلیون تن گندم از کشاورزان خرید می کند
هم اکنون بخوانید

او افزود: دولت یازدهم هم با افتتاح کلینیک های مخصوص برای بیماران سرطانی در این راه قدم های مهمی برداشته و با ادامه این روند می تواند سهم موثری در حمایت از این بیماران داشته باشد. این حمایت از نقاط قوت دولت تدبیر و امید است و اقدامی در خور توجه و ستودنی است .

وی همچنین ادامه داد: من فعالیت های ایشان را پیگیری می کنم و به نظرم این وزارتخانه نسبت به زمان های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

متخصص افزود: امیدوارم روند پیشرفت سلامت جامعه با ادامه اجرا شدن طرح تحول سلامت به سرعت حرکت سعودی داشته باشد. افزایش تخت های بیمارستانی، راه افتادن اورژانس های هوایی، تجهیز بیمارستان ها و البته طرح بیمه سلامت از جمله این فعالیت ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا