نسبت به آینده کشور نگرانم

به گزارش اعتماد نو ، ابوالقاسم رئوفیان با اشاره به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این مساله نیاز به اظهار نظر ندارد و اظهرمن الشمس است که ایشان با این عمل هرچه را که در گذشته بافته بود را پنبه کرد. با این عمل کذب ادعای خود را در گذشته ثابت کرد.

دبیر کل حزب ایران زمین افزود: ایشان که ادعا می‌کردند فردی ولایتمدار هستند و امروز ثبت نام کردند یعنی ثابت کردند که ادعای او در گذشته کذب بوده است به خصوص در مورد ولایتمداری ایشان و لذا هر تلاشی که دلسوزان انقلاب می کردند تا نیت ایشان را بر ملا کنند  در حد این حرکت تاثیر گذار نیست.

رئوفیان افزود: ایشان با ثبت‌نام خود ثابت کردند که توصیه‌های رهبری برای او محلی از اعراب ندارد. رهبری دلسوز ملت، نظام و خود فرد است بارها به ایشان گفته بود که صلاح نیست در انتخابات ثبت نام کنید. احمدی نژاد گفته بود من نه از کسی حمایت می کنم و نه شخصاٌ ثبت‌نام می‌کنم اما امروز شاهد بودیم که هم از آقای بقایی حمایت کردند و هم شخصاً ثبت نام کردند. این اقدام مغرضانه که در راستای عدم توجه به فرمایشات رهبری است من را به عنوان یک شهروند نسبت به آینده کشور نگران می کند.

او افزود: امیدوارم با این اقدام به دور از هیاهو با یک عکس‌العمل مبتنی بر قانون برخورد شود و مسئولین با این پدیده برخورد کند.

منبع:دیده بان ایران

برگزاری آیین تعزیه خوانی با حضور سفرای خارجی مقیم تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا