اصولگرایان در جلب افکار عمومی ناتوان عمل کرده‌اند

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه انقلاب در دو دوره اخیر در انتخابات ریاست جمهوری موفق نبوده است؛ چراکه نوع مواجه آنان با مردم به گونه‌ای بوده است که نتیجه عکس به دست آمده است.

به گزارش اعتماد نو ،  عزت الله ضرغامی صبح روز پنجشنبه طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در شهر آفتاب برگزار شد،،  با اشاره به این‌که «جریان اصولگرایی در جلب افکار عمومی ناتوان عمل کرده است»، اظهار داشت: جبهه انقلاب در دو دوره اخیر در انتخابات ریاست جمهوری موفق نبوده است؛ چراکه نوع مواجه آنان با مردم به گونه‌ای بوده که نتیجه عکس بدست آمده است.

وی افزود: در انتخابات این دوره با پدیده جدی فضای مجازی رو به رو هستیم و دشمن از یک سو و رقیب هم از سوی دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه‌های فراوانی را تدارک دیده است و حتی برخی کانال ها نیز خریداری شده‌اند.

وی ادامه داد: در غیاب شخصیت‌های محوری و تعیین کننده، راه‌اندازی جبهه نیروهای انقلاب، تصوری بوده است که حالا تصدیق یافتنش، تقدیر آمیز است.

این عضو جمنا با بیان این‌که «اگر این جبهه در  انتخابات ۹۶ به نتیجه نرسید، معلوم نیست که آینده نیروهای انقلاب در انتخابات چه خواهد بود»، اظهار داشت: ما باید به دنبال حفاظت و نگهداری از این نهال نوپا باشیم و آن را سم‌پاشی و برای نیروهای انقلابی حفظش کنیم.

وی با اشاره به کناره‌گیری سعید جلیلی از سازوکار جمنا، گفت: اگر جلیلی نگران ساز و کار جمناست به این نگرانی توجه کنیم؛ چراکه آقای جلیلی یک نیروی انقلابی است که من شخصاً به وی ارادت دارم و شما نیز ایشان را قبول دارید پس باید در آستانه انتخابات فضایی را ایجاد کنیم که همین آقای جلیلی با ما همراه‌تر شود.

برای رفع حصر و ممنوع‌التصویری خاتمی رایزنی‌هایی را انجام دادیم
هم اکنون بخوانید

وی در پایان تأکید کرد: اگر  شورای مرکزی مسئولیت دارد که کار را تا آخر ادامه دهد برای آن‌که شبه‌ای در آرایی که توسط اعضا داده می‌شود، نباشد باید همه سخنان کاندیداها شنیده شود و سپس رای‌ها داده شود، نه این‌که بخواهیم براساس ارتباط خودمان با افراد به آنان رای دهیم.

 

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =

دکمه بازگشت به بالا