هنوز برای رایگان کردن دیدار ایران -چین تصمیم نگرفته‌ایم

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید تا روز سه شنبه درباره برگزاری رایگان دیدار ایران و چین در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی تصمیم گیری می‌کنند.

به گزارش اعتماد نو ،  مهدی تاج در مراسم رونمایی از اتوبوس مدرن تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ۳۸ صندلی است که در مرحله ترخیص آن با مشکلاتی روبرو شدیم که با همکاری نیروی انتظامی این مشکلات حل و اتوبوس ترخیص شد. هزینه اتوبوس با مشارکت هواداران تیم ملی تهیه شده، امیدوارم با ادامه مشارکت ها بتوانیم پروژه بعدیمان که افتتاح چمن کمپ تیم ملی است را عملی کنیم تا ملی پوشان بدون دغدغه تمرینات خود را انجام دهند. همچنین پروژه هایی مانند ساخت ساختمان اداری فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی وجود دارد که سال آینده بهره برداری می‌کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازی روزه سه شنبه ایران و چین در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی رایگان است یا خیر، گفت: ما خواهان این هستیم که ورزشگاه از تماشاگر پر باشد. در جلسه‌ای هم که در فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش داشتیم به همین نتیجه رسیدیم که بازی را رایگان کنیم. البته جلسه ای با شورای تامین داشتیم که اگر به این نتیجه برسیم که مردم به ورزشگاه می‌آیند و بلیط ها را خریداری می‌کنند و در نهایت ورزشگاه پر می شود بازی را رایگان نمی‌کنیم. اما از طرفی در تعطیلات نوروز به سر می‌بریم و مردم برای سفر از تهران خارج شده و ممکن است ورزشکار پر نشود. به همین دلیل باید تصمیم‌های دیگری اتخاذ کنیم که فردا یا پس فردا آنها را اعلام خواهیم کرد.

تذکر جدی فیفا به ایران به خاطر پرتاب ترقه در ورزشگاه آزادی
هم اکنون بخوانید

او در ادامه با بیان اینکه کی روش برای دیدار مقابل چین اهمیت ویژه ای را قائل شده است، خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم در بازی مقابل چین به برتری برسیم برای نخستین بار راه همواری را برای صعود به جام جهانی داشته‌ایم. البته باید به این نکته توجه کنیم که فوتبال سختیهای خاص خودش را دارد. ما در مقابل قطر گلهای زیادی را به ثمر نرساندیم و ممکن بود بازی به تساوی کشیده شود. ما نباید مقابل چین فرصت سوزی کنیم.
تاج در ادامه گفت: موفقیت تیم ملی باعث شادی مردم ایران می شود. در کشور قطر هموطنان بلوچمان با حضور در استادیوم بازیکنان را تشویق کردند. باید در مقابل چین هم هواداران با پرچم ایران و پیراهن سفید در ورزشگاه حاضر شوند تا بتوانیم یک بازی خوب را ارائه کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور در تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: امروز در تمرین حاضر شدم و فضای آن را شاداب دیدم. کی‌روش هم سرحال بود. به هر حال فوتبال قابل پیش بینی نیست و همه باید روز سه شنبه از تیم ملی در مقابل چین حمایت کنند.
او درباره برگزاری تمرین امروز تیم ملی پشت درهای بسته عنوان کرد: ما از این مسئله سود می‌بریم. در دیدار دوستانه تیم ملی مقابل عراق هم چنین شرایطی برقرار بود. وقتی چنین کاری برای ما سودمند است آن را ادامه می‌دهیم. همانطور که ما به دنبال دیدن تمرین تیم های حریف هستیم، کشورهای دیگر هم به دنبال دیدن تمرین ما هستند. خوشبختانه رسانه‌ها هم در این کار با ما همکاری داشتند.
تاج در پایان در خصوص پرداخت پاداش اعضای تیم ملی و همچنین عدم حضور کادر ایرانی کی‌روش، اظهار کرد: در مورد پاداش ها باید بگویم که در موعد مقرر پرداخت می‌شود. همچنین درباره عدم حضور کادر ایرانی تیم ملی در بازی با قطر و چین هم باید خودم وارد مسئله شوم تا این مشکل حل شود.

اصولی: اسکوچیچ نظر مثبتی روی دیدار با نیوزیلند نداشت/ برای بازی با کانادا پول هم می‌گیریم
هم اکنون بخوانید

 

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا