اگر در لیست امید نباشم کناره‌گیری می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو ، فاطمه دانشور پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر در جمع پایگاه خبریان گفت: مهمترین انگیزه من فعالیت‌های اجتماعی است در دوره‌های قبل کمیسیون مربوطه در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعال نبود اما من سعی کردم آن‌را دوباره احیا کنم. با توجه به گستردگی مقوله آسیب‌های اجتماعی هر چقدر به این موضوع پرداخته شود باز هم کم است.

این عضو شورای شهر ادامه داد: مطابق آماری که تا به امروز اعلام شده حضور زنان برای ثبت نام بسیار ضعیف بوده و امیدوارم ظرف روزهای آینده زنان حضور جدی‌تر داشته باشند.

دانشور تصریح کرد: بزرگان اصولگرا و اصلاح‌طلب در هنگام بستن لیست به این نکته توجه داشته باشند که کسانی را انتخاب کنند که پاکدست و شجاع باشد به طوریکه تحت هر شرایطی مشکلات مردم را مطرح و ترسی از بیان آن نداشته باشند.

او ادامه داد: مردم ما با هوش هستند و به درستی می فهمند که چه کسی در کنار آنها قرار گرفته و منافع آنها را به منافع حزبی ترجیح می‌دهد.

دانشور تصریح کرد: من در نهایت تابع نظر شورای عالی اصلاح‌طلبان هستم و با توجه به افراد قوی که در این شورا حضور دارند مطمئن هستم کسانی در لیست قرار می‌گیرند که بیشترین توانایی را داشته باشند. و اگر در نهایت من در این لیست حضور نداشته باشم از انتخابات کناره‌گیری خواهم کرد.

 

منبع:اعتماد نو به نقل از ایلنا

احضار سفیر بلژیک به وزارت امور خارجه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا