اعلام برنامه های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی

دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعتماد نو به نقل از برنامه های تبلیغات قانونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در رسانه ملی اعلام کرد.
به گزارش اعتماد نو ، محمدرضا چپریان با اشاره به اینکه امسال هم مانند  دوره های گذشته انتخابات، شاهد تبلیغات قانونی نامزدها در رسانه ملی خواهیم بود، در تشریح اعتماد نو به نقل از برنامه های این دوره این رسانه افزود: در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صحبت های مستقیم خود را با مردم خواهند داشت.
وی ادامه داد: در شبکه دوم سیما هم اعتماد نو به نقل از برنامه گفتگوی ویژه خبری با دعوت از نامزدهای انتخابات این دوره به بحث و گفتگو با آنان خواهد نشست.
چپریان گفت: نامزدها در شبکه سوم سیما به سوالات جوانان پاسخ خواهند داد و در شبکه چهارم هم با حضور کارشنان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، گفتگوهای تخصصی خود را پیرامون مسائل مختلف در این حوزه ها اعلام خواهند کرد.
وی افزود: شبکه خبر نیز اعتماد نو به نقل از برنامه گفتگو محوری را با هر یک از نامزدهای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری تدارک خواهد دید و در شبکه جام جم هم نامزدها به پرسش های ایرانیان خارج از کشور پاسخ خواهند داد.
دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: همچون سنوات گذشته مناظره هایی هم بین نامزدها در شبکه اول سیما برگزار خواهد شد.
چپریان افزود: همچنین نامزدها می توانند اعتماد نو به نقل از برنامه های مستند تبلیغاتی خود را تولید و برای پخش از شبکه های سیما ارائه کنند.
وی گفت: علاوه بر این مردم می توانند مانند سال های گذشته در شبکه های ایران، جوان و دیگر شبکه های در رادیو هم، تبلیغات قانونی نامزدها را پیگیری می کنند.
چپریان ادامه داد: امکان جدیدی که رسانه ملی امسال در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای مردم در نظر گرفته این است که با توجه به اهمیت فضای مجازی، این امکان فراهم شده است تا نامزدها بنابر اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی انجام شده بتوانند تبلیغات قانونی خود را متناسب با این فضا منتشر کنند.
منبع:خبرگزاری صداوسیما
طرح گفتگوی ملی بیشتر یک تعارف سیاسی است/ اتاق فکر و فضای مناظره برای احزاب ایجاد شود/ حاضرم در مورد جرم سیاسی با اژه‌ای مناظره کنم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا