حزب، شناسنامه فکری و کاری یک فعال سیاسی است

عضو کمیته مرکزی انتخابات حزب اعتماد ملی بر لزوم تعامل کمیته‌های انتخابات استانی این حزب با شوراهای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در استان‌ها تاکید کرد.

به گزارش اعتماد نو ، سامان سلیمانی مرند، گفت: همان‌طور که شورای محترم مرکزی حزب اعتماد ملی نیز مصوب کرده است، شرط اعتماد ملی برای تعامل با شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و سایر جریان‌های همفکر برای انتخابات پیش رو،  حفظ هویت حزبی اعتماد ملی است و در هر کجا که بنا باشد هویت حزبی ما نادیده گرفته شود، ممکن است مجبور به ارایه لیست جداگانه شویم.

وی افزود: کمیته مرکزی انتخابات حزب اعتماد ملی هم اکنون در حال بررسی نهایی شاخص های لازم جهت تعیین کاندیداهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی برای اعلام به دفاتر این حزب در سراسر کشور است. همچنین از مسئولان کمیته‌های انتخابات حزب در استان‌ها خواسته شده است تا گزارشی از تصمیمات، هماهنگی‌ها و چالش‌های احتمالی در شوراهای سیاستگذاری مناطق خود را جهت بررسی به کمیته مرکزی انتخابات حزب ارسال کنند.  اطلاعیه‌های این کمیته از طریق روابط عمومی حزب منتشر خواهند شد.

وی با اشاره به نقش تحزب در توسعه پایدار سیاسی گفت: من فکر می‌کنم شورای عالی سیاستگذاری کاربرد موقت داشته باشد و دلسوزان و عقلا باید سعی کنند که کشور با تقویت احزاب ریشه دار به سمت نظام حزبی پیش برود تا در انتخابات، احزاب به جای افراد با هم به رقابت بپردازند. یک فعال سیاسی باید به عضویتش در یک حزب افتخار کند نه اینکه اگر برای استخدام جایی می‌رود، آن را پنهان کند. حزب، شناسنامه فکری و کاری یک فعال سیاسی است. نمی‌توان اصلاح طلب بود اما قائل به تحزب نبود زیرا احزاب سیاسی از ارکان دموکراسی در هر کشوری هستند.

دیدار فرمانده نیروی دریایی عمان با فرمانده نیروی دریایی سپاه
هم اکنون بخوانید

 

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا