از سبک بازی سیاه‌جامگان ناراحت نیستم

علیرضا منصوریان بعد از تساوی تیمش برابر سیاه جامگان گفت: می‌دانستیم که سیاه جامگان شرایطش به گونه ای است که این مدل بازی را انجام می‌دهد.

به گزارش اعتماد نو ، او افزود: سعی ما بر این بود که در نیمه اول سوپرایز نشویم ولی بر خلاف میل باطنی یک گل خوردیم. وقتی یک بر صفر عقب هستید، بخش اعظم تلاشتان به تساوی کشاندن بازی است. اصلا از اینکه چرا سیاه جامگان اینطور بازی می‌کرد ناراحت نیستیم. حتی پیش‌بینی این را هم داشتیم. با وجود بسته بودن دفاع آنها، سه، چهار موقعیت بعد از تساوی بازی هم داشتیم. اصلا هم اعتراضی نداریم. طبیعی بود که بعد از زمین خوردن، بازیکنان دیر بلند می‌شدند. به بازیکنانم گفتم که علتش موقعیت آنها در جدول است. در کل نیمه اول من احساسم بر این بود که سخت می‌شد با تیم میثاقیان بازی کرد چون در خط دفاعی مانده بودند. بیشتر انرژی ما در به تساوی کشیدن بازی به هدر رفت.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره اظهاراتش درباره بازیکنان سرباز و اظهارات ذوالفقاری گفت: من ۱۰ بار دیگر هم می‌گویم که حق طبیعی تیم‌هاست که خودشان از بازیکنان سربازشان استفاده کنند. باید شرایط برابر باشد. این قانون سربازی را به تاج هم گفتم که شما پیش قدم شوید و از مجلس بخواهید که هر تیمی بتواند امریه ورزشی داشته باشد. چه ایرادی دارد تیم‌ها سرباز داشته باشند؟ آیا در حرف‌های من توهینی دیدید؟ باشگاه استقلال یک بیانیه داد و مسائل مربوط به حق هواداران را مطرح کرد. من وقت نگاه کردن به چپ و راستم را ندارم. مبحث را نباید به آذری زبانان و چیزهای دیگر برد. خانواده من آذری زبان هستند و من هم در آنجا بزرگ شده‌ام و بهتر است کلاف‌ها را به هم ندوزیم. من فقط گفتم که حق همه تیم‌ها است تا بازیکن سرباز بگیرند. اگر آنها نظامی هستند، همه تیم‌ها را به سازمان‌های نظامی بدهند. من وارد مسائل ریز نمی‌شوم. بهتر است بگذاریم حرمت‌ها حفظ شود و برخی مسائل در زمان ابتدای نقل و انتقالات را مطرح نکنم. بزرگترهای ما به ما یاد داده اند که حرمت‌ها را حفظ کنیم.

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان
هم اکنون بخوانید

 

منبع:دیده بان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =

دکمه بازگشت به بالا